درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16839صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 14:06
فرماندار چابهار: روابط عمومی قلب تپنده هرسازمانی است
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه گفت: روابط عمومی هر سازمانی قلب تپنده آن ارگان است که در صورت توجه به نقش و اهمیت آن می تواند بسیاری از فعالیت های مدیریتی درون و برون سازمانی را تسهیل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، احمد علی موهبتی روز دوشنبه در گردهمایی اعضای شورای روابط عمومی های ادارات به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه بسیاری از فعالیت های مدیریتی در گرو تعاملات درون و برون سازمانی است افزود: اطلاع رسانی دقیق و کارشناسی و حرفه ای از فعالیت های سازمانی و اداری می تواند انتظارات و سطح توقعات جامعه و مسوولان را نسبت به مدیریت ها و همچنین ارزیابی و برآوردهای عملکردی واقعی تر کند.

وی با اشاره به اینکه گاها مشاهده می شود بسیاری از سو تفاهم ها و انتظارات ناشی از عدم اطلاع رسانی دقیق و حرفه ای است تصریح کرد: مدیران روابط را باید از میان افراد شعاع، امین و مورد وثوق و اختیارات ویژه انتخاب کرد و میدان عمل آنان را حتی برای نقد مدیریت ها و فعالیت های درون و برون سازمانی نیز فراهم آورد تا فضای اداری و فعالیت ها به سمت شفاف سازی هدایت شود.

موهبتی با تقدیر از حضور بیشتر مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرستان در این گردهمایی افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی و نشست اعتلای جایگاه و نقش نهاد روابط عمومی، هم اندیشی و تبادل نظر در زمینه توسعه ارتباطات بین ادارات و رسانه ها و مدیران روابط عمومی شهرستان چابهار است.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخی از مدیران شهرستان از نحوه فعالیت دفتر خبر ابراز گلایه کرده اند از جمع حاضر در خصوص عملکرد این مجموعه مدیریتی نظر خواهی کرد که اکثریت حاضران نیز از عدم پوشش مناسب اخبار حوزه ادارات و نهادها در شهرستان گلایه کردند.



مشاور رسانه ای فرماندار چابهار نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ها به عنوان مهمترین واحد اداری در ساختار سازمانی که دروازه اتصال و ارتباط درون و برون مدیریت ها است همچون روزنامه نگاران و رسانه ها مظلوم ترین جایگاه اداری و اجتماعی را عهده دار هستند .

علی اصغر افتاده با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در حالی باید وظیفه دروازه بانی از محیط اداری و سازمانی و نقش واسط با سازمان ها، نخبگان و رسانه ها و در یک کلام با مخاطبان را بازی کنند که واقعیت تاسف بار این است که جایگاه و شان و منزلت و همچنین چارت تشکیلاتی و اداری روابط عمومی ها متناسب با ماموریت ها و وظایف در نظر گرفته نشده است.

مسوول خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر چابهار با بیان اینکه مدیران روابط عمومی ادارات دست راست مدیران و قلب سازمان هستند افزود: ما در چابهار با کمبود استعداد و نیروی کار در روابط عمومی مواجه نیستم بلکه ضعف اصلی به بی تفاوت بودن مسوولان و مدیران و اهمیت ندادن به جایگاه و نقش روابط عمومی بر می گردد.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد چابهار نیز در این گردهمایی گفت: نبود جایگاه و ساختار سازمانی روابط عمومی در ادارات مهمترین چالش مدیریتی در حوزه اطلاع سانی و فعالیت های رسانه ای است.

طاهره شهرکی با بیان اینکه بیشتر مسوولان روابط عمومی اشخاصی با قابلیت و توانمند هستند افزود: این افراد باید جامعه شناس وموقعیت شناس باشند تا جایگاه مدیریت ها در ادارات و همچنین تعاملات درون و برون سازمانی را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسوولان، کارمندان آن اداره و مردم هستند و مسوول روابط عمومی باید اهمیت جایگاه کارمندان و کارکنان اداره را بداند و هر چقدر این ارتباط قوی باشد تأثیر زیادی در رشد و پیشرفت ادارات و سازمان ها و شهرستان خواهند داشت.

عبدالجلیل سبک روح مسوول روابط عمومی شهرداری بندر چابهار نیز در خصوص توانمند سازی روابط عمومی سازمان ها گفت: توجه جدی به افکار همه کارکنان در ایجاد حرکت، اصلاح و جریان سازی سالم بدون در نظر گرفتن امیال و رویکردهای مخرب که متاسفانه یکی از معضلات روابط عمومی های چابهار است باید توجه جدی در این امر داشته باشیم تا راه پیشرفت و ترقی را پیدا کنیم.

انور میهن دوست فعال اجتماعی وبلاگ نویس و همکار روابط عمومی شهرداری بندر چابهار به وظایف روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: باید بدانیم روابط عمومی چه جایگاهی دارد و نیم نگاهی هم به این جایگاه داشته باشیم.

در ادامه این نشست تعدادی از مشاورین و مدیران روابط عمومی و کارشناسان به بیان دیدگاههای خود و همچنین کاستی های موجود در این حوزه اشاره و خواستار توجه بیشتر مسوولان سازمان ها به جایگاه روابط عمومی ها در ارتقای وضعیت خدمات رسانی به مردم و شهروندان شدند.

در پایان این گردهمایی برخی از کارکنان روابط عمومی ادارات تجلیل شدند.


منبع: ایرنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد