درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16833صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 13:28
کمیته های تخصصی روابط عمومی و رسانه در کرمان تشکیل می شود
سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان گفت: کمیته های تخصصی نشست مشورتی روابط عمومی ها و رسانه در کرمان تشکیل می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نقی عظیمی زاده روز دوشنبه در نشست مشورتی روابط عمومی ها و اصحاب رسانه استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری افزود: این کمیته ها با همکاری خانه مطبوعات و انجمن روابط عمومی استان تشکیل و از افراد شرکت کننده در این نشست نیز برای حضور در آنها دعوت می شود.

وی بیان کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت محور اصلی نشست مشورتی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و رسانه هاست.

وی از نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی به عنوان اقدام هوشمندانه معظم له یاد کرد و گفت: این نشست به منظور برقراری بیش از پیش همدلی و همزبانی بین دولت و ملت با حضور روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در جامعه برگزار شد.

سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان با طرح این سووال که روابط عمومی و رسانه ها چه کارهایی باید انجام دهند تا همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بیش از بیش شود افزود: استاندار کرمان به مناسبت هفته روابط عمومی ها پیامی صادر کرد که هفت شاخص را در این پیام می توان برشمرد.

وی اخلاق مداری و صداقت را شاخص نخست مورد تاکید استاندار کرمان به روابط عمومی ها در این پیام معرفی کرد و گفت: حدود هزار نیرو در بیش از 200 روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان مشغول به فعالیت هستند که این افراد وظیفه دارند خدمات انجام شده در دولت را به اطلاع مردم برسانند.

عظیمی زاده به تاکید استاندار کرمان بر تلاش برای جلوگیری از ایجاد گسست بین مردم و دولت اشاره و تصریح کرد: اخلاق مداری و استفاده از ابزارهای جدید علم ارتباطات در روابط عمومی ها جلوی این گسستگ را می گیرد.

وی از انتخابات به عنوان دیگر موضوع مطرح شده در پیام استاندار کرمان به مناسبت روز روابط عمومی ها نام برد و گفت: برگزاری دو انتخابات حساس و مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری را پیش رو داریم.

وی افزود: روابط عمومی ها برای حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف مانند انتخابات برنامه ریزی کنند.

سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان گفت: اصحاب رسانه در کنار روابط عمومی های دستگاه های اجرایی وظیفه خطیر تنویر افکار عمومی و آگاه سازی جامعه را بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه و روابط عمومی ها رسالت مشترکی را در زمینه اطلاع رسانی بر عهده دارند که این وجه مشترک این دو گروه را در کنار هم قرار داده است.

وی به برخی تنگناها و محدودیت های روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در راستای انتشار اخبار اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه نماینده افکار عمومی هستند و اطلاع رسانی به مردم را وظیفه خود می دانند.

عظیمی زاده تصریح کرد: اطلاع رسانی در حال حاضر با وجود شبکه های اجتماعی مختلف از دست یک یا چند گروه خاص خارج شده است.

وی بر آموزش فعالان روابط عمومی و خبرنگاران در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: به روز بودن اخبار و اطلاعات نیروی متخصص می خواهد و خبری که از طریق روابط عمومی منتشر می شود باید برای مخاطب حاوی اطلاعات مفید و تازه باشد.

وی تصریح کرد: خبر بدون سابقه ارزش چندانی ندارد زیرا مخاطب اطلاعات خاصی از آن بدست نمی آورد.

در این نشست مدیران روابط عمومی و رسانه های استان کرمان نیز به بیان دیدگاه ها و راهکارهای خود درباره تعامل بیشتر این دو حوزه پرداختند.


منبع: ایرنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد