درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16829صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 12:57
امیری واثقی:
روابط عمومی باید مشارکت مدار باشد
رئیس تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور گفت: روابط عمومی یکی از ارکان اصلی دانشگاه است که باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مؤثر باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جواد واثقی امیری در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی باید با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد.


رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه، پیشانی و تا حدودی شناسنامه آن محسوب می شود، افزود: موثرترین و کم هزینه ترین کانال ارتباطی دانشگاه با بیرون از آن، سایت اطلاع رسانی است که علاوه بر این که فضای کلی دانشگاه اعم از افتخارات، دستاوردها، فعالیت های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و ... معرفی می کند باعث ایجاد انگیزه برای انجام فعالیت های مختلف می شود.


رئیس تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور گفت: روابط عمومی دانشگاه انصافا در انعکاس فعالیت های دانشگاه بسیار فعال، جدی و پیگیر است و علی رغم محدودیت و کمبود نیرو حداکثر هماهنگی بین مدیران، معاونان، دانشجویان و کارمندان با این واحد وجود دارد و همچنین ارتباطات خوبی با اصحاب رسانه و صدا و سیما برقرار است.


سپس احمد گلچوب فیروزجایی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تشکر و قدردانی از نگاه ارزشمند مسئولین دانشگاه به همه حوزها و واحد روابط عمومی گفت: دنیای امروز دنیای ارتباطات است و بزرگترین سرمایه یک سازمان با توجه به هدف و ساختارش، داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع است.


گلچوب فیروزجایی تاکید کرد: امروزه روابط عمومی و ارتباطات نقش اساسی در تقویت و پویایی هر سازمان دارند و کسانی که افتخار خدمتگزاری در روابط عمومی را پیدا می کنند باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خویش قرار داده و برای کسب تفاهم هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه های منطقه ۸ کشور گفت: حیات یک سازمان به وجود ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی، انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد و این جاست که لزوم وجود روابط عمومی واقعی نمایان می شود.


مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: امروز روابط عمومی دانشگاه با اقشار مختلف از جمله دانشجویان، اساتید، کارمندان و عموم مردم و اصحاب رسانه در ارتباط تنگاتنگ است و ما سعی می کنیم تا حد امکان خدمت رسانی کنیم.


وی در پایان پیشنهاداتی از قبیل ارتقای سایت دانشگاه، تدوین فرم افکارسنجی، ارتقای چارت سازمانی روابط عمومی و مسایل مربوط به سالن آمفی تئاتر دانشگاه را ارائه دادند که با استقبال مسئولین روبرو شد.


منبع: روابط عمومی دانشگاه نوشیروانی
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد