درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16827صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 12:42
روابط عمومی واحد جدایی ناپذیر ادارات
مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با تاکید بر اینکه روابط عمومی واحد جدایی ناپذیر ادارات و ارگانها است، گفت: در واقع هم اکنون مردم به کارکرد و کارایی روابط عمومی ها ایمان آورده اند و تمامی امور خود را از این حوزه پیگیری می کنند.
  

روابط عمومی واحد جدایی ناپذیر ادارات



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حمیدرضا عسگری با تبریک فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی با تاکید بر تکریم و ارتقای جایگاه روابط عمومی در ادارات و سازمانها اظهار داشت: رسیدگی به دغدغه ها و مباحث مربوط به حوزه روابط عمومی نباید مختص یک روز یا یک هفته باشد، بلکه طی سال نیز مدیران و مسئولان، این مهم را دستور کار خود قرار دهند و با رسیدگی به مشکلات این حوزه، زمینه های لازم برای ارتقای کیفیت امور روابط عمومی را فراهم کنند.

وی یکی از هنرهای روابط عمومی را ایجاد ارتباط مستمر با شهروندان دانست و افزود: این مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که باید به مشکلات مردم در اسرع وقت رسیدگی شود، در این زمینه واحد روابط عمومی در سازمانها و ارگانها به صورت مستقیم با مردم در ارتباط است و باید بتواند زمینه های رضایت آنها را در رسیدگی به مشکلات و درخواستها ایجاد کند. این مسئول عنوان کرد: روابط عمومی صرفا یک شغل اداری و در ساعت مشخصی نیست، بلکه این حرفه به دلیل ارتباطات گسترده و نوع تعاملی که با مردم و مسئولان دارد، باید در تمامی مواقع و اماکن حضوری مستمر داشته باشد، خوشبختانه هم اکنون روابط عمومی در مدیریت شهری کرج تا حدودی به جایگاه مطلوب دست یافته است که باید در آینده نیز روند کنونی ادامه داشته باشد.

عسگری با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نباید از بیان واقعیتها دور باشند، گفت: عملکرد روابط عمومی ها در جامعه باید امیدآفرین و اعتمادسازانه باشد. مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی به موقع و صحیح از سازمان و ارگان خود، در جامعه اعتماد ایجاد کنند، اظهار داشت: انعکاس عملکرد ادارات و سازمانها توسط روابط عمومی ها با این شیوه، امید آفرینی در جامعه را به همراه دارد که از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است.

وی، مهمترین وظیفه روابط عمومی ها را برقراری ارتباط با مردم و مخاطبان برای دریافت نظرات و پیشنهادات آنان و بالعکس ارائه نظرات، فعالیت ها به مردم برای ایجاد اعتماد و تفاهم بین دستگاه ها و جامعه دانست و خاطرنشان کرد: ارتباط با کارکنان و مسئولان در داخل اداره برای ایجاد فضائی صمیمی در راستای ارتقای کارائی آنها از دیگر وظایف روابط عمومی ها است که هم اکنون این مهم در سازمان پارکها مشاهده می شود.

این مسئول افزود: روابط عمومی موتور محرکه یک سازمان و نهاد محسوب می شود که می تواند دستاوردهای کسب شده را به اطلاع مردم برساند، در واقع در سایه داشتن یک روابط عمومی فعال و پویا می توان شاهد پیوند عمیق تر مردم و مسئولان بود چرا که روابط عمومی به عنوان حلقه واسطه بین مسئولان و مدیران با مردم است.
عسگری افزود: مروز یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها ایجاد تعامل مثبت و سازنده میان مردم و مسئولان است به طوری که فعالان روابط عمومی باید ضمن بیان دستاوردهای اداره تحت پوشش خود، انتظارات و دغدغه های مردم و شهروندان را به مدیران انتقال دهند.
مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: طی سالیان اخیر اقدامات موثری برای خروج پست روابط عمومی در ادارات از مهجوریت انجام شده اما با توجه به وسعت عملکرد و وظایف متعدد این حوزه، باید تلاش در این زمینه تداوم داشته باشد.



منبع: سپیدار آنلاین
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد