درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16825صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 12:29
جلسه هم اندیشی رسانه ها با روابط عمومی ها
رسالت مشترک روابط عمومی و رسانه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه است.
  

جلسه هم اندیشی رسانه ها با روابط عمومی ها
 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نقی عظیمی زاده در نشست مشورتی روابط عمومی و رسانه برای تحقق شعار سال که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کرمان و جمعی از مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاریها برگزار شد با بیان اینکه اصحاب رسانه و روابط عمومی ها رسالت مشترکی دارند گفت:آنها وظیفه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه را بر عهده دارند.


سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمان ادامه داد:این موضوع مشترک، دو گروه را در کنار هم قرار داده و به هم نزدیک کرده است.


وی مطبوعات را نمایندگان واقعی افکار عمومی دانست و گفت:رسانه ها وظیفه شفاف سازی در جامعه را برعهده دارند هر چند با گسترش رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی جریان اطلاع رسانی گسترده تر شده و دیگر در دست عده ای خاص نیست.


وی با اشاره به پیام استاندار به مناسبت هفته روابط عمومی گفت:در این پیام در رأس امور به رعایت اخلاق و صداقت در کار تأکید شده است.


عظیمی زاده ادامه داد:ایجاد روابط عمومی الکترونیک ،استفاده از روش‌های نوین علمی و ابزارهای جدید وارتباط سازنده با اصحاب رسانه از دیگر مواردی است که در پیام استاندار به آن اشاره شده است.


وی همچنین به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری اشاره کرد و گفت: برای مشارکت حداکثری مردم در عرصه های سیاسی، ایجاد همدلی و همزبانی در جامعه بر روابط عمومی ها واجب است.


سردبیر نشریه استقامت کرمان نیز در این جلسه گفت: تعامل بین روابط عمومی ها و رسانه ها فرصتی برای توسعه جامعه و بهبود فضای زندگی و کار است.


محمد لطیف کار بابیان اینکه رسانه‌ها و روابط عمومی ها در تقابل با یکدیگر نیستند و به نوعی همکار هم محسوب می شوند گفت: اگر چه گاهی این تقابل روی می دهد اما در کل یک هدف را دنبال می‌کنند.


وی افزود: روابط عمومی‌ها باید تسهیل‌گر رابطه بین مردم و دستگاه‌ها باشند و امکان ارتباط دستگاه‌ها و رسانه‌ها را با هم فراهم کنند.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید مانع قدرت گرفتن شایعه در جامعه بشوند.


لطیف کار گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند از طریق رسانه‌ها صدای مردم را بشنوند و اگر اشتباهی داشتند از طریق بازتاب در رسانه‌ها به اصلاح آن بپردازند.


سرپرست خبرگزاری ایرنا در کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه تغییرات فرایندی باید در روابط عمومی ها و رسانه ها ایجاد شود گفت:روابط عمومی ها باید از توزیع محتوا به سمت تولید محتوا بپردازند.


رسول محمد حسنی با بیان اینکه استاندار کرمان تاکید دارند که رسانه ها به تبلیغ شخص نپردازند افزود: رسانه ها باید از این حرف نو و این فرصت مغتنم نهایت استفاده را ببرند.
در ادامه این جلسه برخی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نمایندگان رسانه ها به بیان دیدگاه های خود پرداختند.


منبع: مهر
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد