درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16821صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 12:07
نقش پیامبر گونه روابط عمومی ها
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد با گرامیداشت روز ارتباطات، روابط عمومی را یکی از فنون قرآنی برشمرد.
  

نقش پیامبر گونه روابط عمومی ها


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام اسماعیل زمانپور در همایش خبرنگاران افتخاری و مسئولین روابط عمومی حوزه های بسیج شهرستان شهرکرد، عید بعثت را گرامیداشت و گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم از آغاز سپیده دم تا غروب آفتاب همواره به دنبال هدایت مردم بودند.


وی، با اشاره به حسن خلق نبی اکرم، تکمیل مکارم اخلاق را از هدفهای اصلی بعثت برشمرد و گفت: پایه همه فعالیت های پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم ، نشر ارزش های اخلاقی در جامعه و حرکت به سمت تعالی بوده است.


حجت الاسلام زمانپور، اخلاق پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم را عامل گرایش بیشتر مردم به سمت ایشان برشمرد و همدلی و همزبانی را در گرو رعایت اخلاق و ارزش ها عنوان کرد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد گفت: خبرنگاران و روابط عمومی ها قدم بر جای پای رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه هدی، می گذارند و به تبیین و روشنگری مردم می پردازند.


وی، با گرامیداشت روز ارتباطات،‌روابط عمومی را به عنوان یک فن قرآنی دانست که تسهیل کننده چرخه ارتباطات است.


حجت الاسلام زمانپور، افزود: اهمیت روابط عمومی و جایگاه آن به قدری زیاد است که زیر نظر مستقیم مسئول دستگاه یا سازمان انجام وظیفه می کند و نقش مهمی در انعکاس مطلوب چهره سازمان در بیرون و ایفای نقش رابط بین مردم و مسئولین بر عهده دارد.


این مقام مسئول، اظهار داشت: خداوند متعال هم رابط خود و مردم را ، پیامبران الهی عنوان داشته است از این رو روابط عمومی ها نقش پیامبر گونه ای در طول تاریخ ایفا می کرده اند.
وی، صداقت و امانتداری را دو ویژگی و خصوصیت پیامبر اکرم معرفی کرد که در بین عامه مردم به این دو شاخصه شهرت داشته اند و از خبرنگاران خواست به تأسی از رسول گرامی اسلام، در نهایت صداقت و امانتداری به انجام وظیفه بپردازند.


گفتنی است: آموزش تخصصی ویژه خبرنگاران در ادامه این همایش برگزار و از خبرنگاران افتخاری برتر تجلیل شد.


منبع: بسیج
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد