درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16817صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 11:46
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت:
روابط عمومی ها رکن اصلی حفظ اعتماد و افزایش سلامت کاری هستند.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار کرد: روابط عمومی برخلاف گذشته یک علم به شمار می آید که بهد کارآیی و خلاقیت نیاز دارد و در اختیار گذاشتن امکانات در حوزه روابط عمومی کمک کردن به حوزه ریاست است.
  

روابط عمومی ها رکن اصلی حفظ اعتماد و افزایش سلامت کاری هستند.



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حبیب اله سمیع در نخستین همایش رؤسای روابط عمومی مناطق ١٩ گانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تبریک روز روابط عمومی، به جایگاه کنونی این واحدها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها مانند گذشته تریبون مدیر سازمان یا مسئول تبلیغات نیستند بلکه نقطه ارتباط میان مشتریان، مدیریت و اطلاع یابی از دیدگاه های آنها و انتقال صحیح آن به رئیس واحد هستند.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه افزود: اطلاع رسانی دقیق و شفاف از خدمات سازمان در سطح مناطق می تواند در کاهش تعدیل نارضایتی ها موثر باشد.

روابط عمومی ها، رکن اصلی حفظ اعتماد عمومی و افزایش سلامت اداری
مدیرکل تحول و بهره وری وزرات نفت در این همایش با بزرگداشت روز روابط عمومی این حوزه را جزو ارکان اصلی سازمان دانست و گفت: روابط عمومی ها رکن اصلی حفظ اعتماد و افزایش سلامت کاری در اداره ها هستند.
فرهاد بهروزی اظهار کرد: با استقرار دولت یازدهم در کشور توجه ویژه ای به حوزه تحول اداری شده و برای این منظور فعالیتهای کارشناسی سنگینی در معاونت راهبری در نهاد ریاست جمهوری صورت پذیرفته و نقشه راه اصلاح نظام اداری مشتمل بر ٨ برنامه ترسیم و ابلاغ شده است.
وی بیان کرد: این نقشه با هدف کاهش ١٢ درصدی از حجم و اندازه کار دولت تا پایان برنامه ترسیم شد و به دلیل اهمیت آن و تاکیدهای چند باره ریاست جمهوری، این مهم در وزرات نفت نیز در حال عملیاتی شدن است و تکالیفی نیز بر عهده ما گذاشته شده است.
بهروزی با اشاره به این طرح افزود: در این طرح هشت برنامه ای، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری نیز با اهداف مشخص گنجانده شده، که یکی از وظایف کلیدی واحد روابط عمومی هر سازمان است.
مدیرکل تحول و بهره وری وزرات نفت تصریح کرد: با توجه به پیامدها و دستاوردهای این برنامه پیگیر تسریع به دسترسی مردم به بنگاه ها، کارمندان و دستگاههای اجرایی به خدمات دولتی فارغ از زمان و مکان هستیم.
وی ادامه داد: توسعه نظام اداری الکترونیک و فراهم آوردن الزامهای آن برای این منظور از ضروریتها افزایش کیفیت در ارائه خدمات است.
بهروزی یادآور شد: در این میان واحدهای روابط عمومی در همه سازمانها و سطوح اجرایی می تواند با هدف حفظ صیانت از حقوق مردم به افزایش پاسخگویی در مسئولیت پذیری، اعتماد عمومی، افزایش سلامت اداری و کاهش فساد در تحقق برنامه هفتم این طرح یاری رساند.
وی در پایان گفت: بهره نگرفتن از نتایج نظرسنجی مردم و ناکافی بودن قوانین محکم برای جبران خسارتهای مادی و معنوی و نبود برنامه عملیاتی دستگاهی برای افزایش سلامت و پیشگیری از فساد اداری از برنامه هایی است که باید به طور جدی بررسی شود.

تحقق کارآمدترین اهداف سازمان برعهده روابط عمومی هاست
رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در ادامه این همایش با بیان این که جایگاه و نقش اساسی واحدهای روابط عمومی بر هیچ فردی پوشیده نیست، گفت: تحقق کارآمدترین اهداف سازمان بر عهده روابط عمومی هاست و نقش روابط عمومی در زمینه سازی برای رسیدن به اهداف بسیار مهم و پررنگ است.
قاسم طالع تصریح کرد: عملکرد روابط عمومی باید به گونه ای باشد که انتقال اطلاعات به نحوه شایسته صورت پذیرد و با اطلاع رسانی به موقع و مناسب ارتباط موثر و تعامل مطلوب میان مشتری و سازمان برقرار شود.
وی افزود: واحدهای روابط عمومی باید به صورت دوره ای آسیب شناسی و چرایی تحقق تئوری عملکردها  ارزیابی شوند تا هر سازمانی برای تحقق اهداف موفق عمل کند.
نخستین همایش رؤسای روابط عمومی مناطق ١٩گانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال ٩٤ به مناسبت روز روابط عمومی با حضور حبیب اله سمیع، میرزا باباطاهر مطهری نژاد، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، فرهاد بهروزی، مدیرکل تحول و بهره وری وزارت نفت، بهاره جندقی، مسئول تکریم وزارت نفت، رؤسای روابط عمومی مناطق و مدیران ستادی به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در پارس جنوبی برگزار شد.

منبع: شانا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد