درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16816صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 11:41
پیام فرماندار میبد به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ها
فرماندار میبد، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ها پیامی را صادر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فرماندار میبد، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ها پیامی را صادر کرد.
فلاح در این پیام آورده است: تعهد انسانی، مردم داری و مسئولیت اجتماعی حکم می‌کند که روابط عمومی ها با بهره مندی از ظرفیت‌های رسانه‌های جمعی کشور و اثرگذاری آن بر افکار عمومی به وظایف ذاتی خود جامه عمل بپوشانند.
دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با به کارگیری هنر، مهارت و دانش، فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم و سازمان را فراهم می نمایند، نقشی انکارناپذیر است.
در حال حاضر روابط عمومی نه به عنوان یک بخش تشریفاتی و حتی اجرایی، بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و یکی ازعنا صر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمان و نهاد، و انعکاس فعالیت ها و خدمات ،جایگاه ویژه‌ای دارد .
یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می کند، وجود یک روابط عمومی منسجم، مقتدر، هوشمند، خلاق و متفکراست که می تواند آن مجموعه را در رسیدن به اهداف یاری و با ارائه مشاوره های مؤثر در جهت دهی و تحقق اهداف سازمان نقش بسزایی ایفا کند.

نامگذاری سال جاری به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی  در عرصه روابط عمومی و ارتباطات نیز می تواند با تدبیر و همت بلند و عزم استوار منشاء کارهای بزرگ وکسب افتخارات ارزشمند و تعامل سازنده و هدفمند با رسانه ها و ارتباطات سازنده باشد.
اینجانب  27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران صدیق و سخت کوش حوزه ارتباطات و روابط عمومی های شهرستان میبد ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاش‌های ارزشمندتان در این عرصه خطیر قدردانی می‌نمایم.


منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد