درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16813صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 11:05
رئیس واحد بابل:
روابط عمومی، نهادی روشنگر در راستای اجرای همدلی‌ها و همزبانی‌ها است
رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل به مناسبت روز روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات و فن آوری، حساسترین و مهم‌ترین عوامل پیشرفت یک سازمان هستند که در تعالی، رشد وشکوفایی آن نقش مهمی دارند.
  

روابط عمومی، نهادی روشنگر در راستای اجرای همدلی‌ها و همزبانی‌ها است


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر حسن قلی‌پور ارزش‌های نهفته در کار روابط عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: روابط عمومی‌ها همانند پلی هستند که همیشه حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی هستند که با آن سر و کار دارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل افزود: رضایتمندی و ترغیب مخاطبان به عملکرد روابط عمومی زمانی میسر می‌شود که صداقت، شفافیت و درستی در تولید یک خبر رعایت و بدرستی در اختیار مردم قرار گیرد.


وی با بیان اینکه روابط عمومی مهم‌ترین نهاد برای اجرا و پیاده سازی اصل شفافیت و تکریم ارباب رجوع است، اظهار کرد: رمز موفقیت کشورهای توسعه یافته با رشد اقتصادی مداوم، آزادی و شفافیت اطلاعات در حوزه رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل عملکرد روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی را مثبت خواند و افزود: روابط عمومی آشتی دادن و ساز و کار بخشی از رفتار فردی و سازمانی است که اهمیت اجتماعی دارد و با منافع و خواست عموم هماهنگ است.


عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد استان مازندران با بیان اینکه نقش روابط عمومی در دانشگاه برای اعتلای علم، پژوهش، فرهنگ و همچنین پیشرفت اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: روابط عمومی پل ارتباطی مسئولان و ملت و نهادی روشنگر و پاسخگو در راستای اجرا شدن همدلی‌ها و همزبانی‌ها است.


وی، تعامل و همفکری روابط عمومی با دانشگاه را مهم‌ترین اصل دانست و اظهار کرد: مدیران روابط عمومی در تحولات بنیادین و رشد و توسعه علمی، پژوهشی دانش بنیان برای روسای واحد‌های دانشگاهی نقش کلید دارند.


منبع: آنا



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد