درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16812صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 11:00
روابط عمومی ها انتظارات و دغدغه های مردم را به مدیران انتقال دهند
فرهاد بشیری گفت: امروز یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها ایجاد تعامل مثبت و سازنده میان مردم و مسئولان است به طوری که فعالان روابط عمومی باید ضمن بیان دستاوردهای اداره تحت پوشش خود، انتظارات و دغدغه های مردم و شهروندان را به مدیران انتقال دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فرهاد بشیری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: روابط عمومی موتور محرکه یک سازمان و نهاد محسوب می شود که می تواند دستاوردهای کسب شده را به اطلاع مردم برساند.


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در سایه داشتن یک روابط عمومی فعال و پویا می توان شاهد پیوند عمیق تر مردم و مسئولان بود چرا که روابط عمومی به عنوان حلقه واسطه بین مسئولان و مدیران با مردم هستند.


وی ادامه داد: امروز یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها ایجاد تعامل مثبت و سازنده میان مردم و مسئولان است به طوری که فعالان روابط عمومی باید ضمن بیان دستاوردهای اداره تحت پوشش خود، انتظارات و دغدغه های مردم و شهروندان را به مدیران انتقال دهند.


بشیری پیوند مسئولان روابط عمومی با خبرنگاران و اصحاب رسانه را بسیار مهم دانست و گفت: مسئولان روابط عمومی باید پیوند عمیق و ناگسستنی با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته و عملکرد اداره و نهاد مربوطه خود را با فعالان این عرصه در میان بگذارند.


این مقام مسئول به توانمندی مسئولان  روابط عمومی شهرستان پاکدشت در درک متقابل و توسعه تفاهم با عموم مردم اشاره کرد و افزود: سرنوشت کل مجموعه یا سازمان  در نهایت منتهی به روابط عمومی آن سازمان است و موفقیت آنها در گذرگاه روابط عمومی ها سنجیده میشود.


وی اظهار داشت: طی سالیان اخیر اقدامات موثری برای خارج شدن پست روابط عمومی در ادارات از مهجوریت انجام شده اما با توجه به وسعت عملکرد و وظایف متعدد این پست باید تلاش در این زمینه تداوم داشته باشد.


نماینده پاکدشت گفت: مدیران توانمند به طور قطع اهمیت ویژه ای برای روابط عمومی قائل هستند چرا که خوب می دانند بدون داشتن یک روابط عمومی فعال، پویا و پیشرفته، هیچ ارگان یا سازمانی نمی تواند آن گونه که باید اهداف خود را بشناساند یا در جهت رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات جامعه گام بردارد.


منبع: کوهبنان
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد