درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16809صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 10:30
نمره رد یا قبولی روابط عمومی ها در دست مردم است
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به آنانی که در متن و حاشیه برای اعتلای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی می کوشند، اظهار داشت: علاوه بر تمام تفسیرها، تعریف ها و تحلیل های موجود از حرفه و هنر «روابط عمومی» باید اذعان داشت که نمره رد یا قبولی دست اندرکاران این عرصه در دست مردم است.
  

نمره رد یا قبولی روابط عمومی ها در دست مردم است


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهدی فاطمی" این اظهارات را در بازدید صبح امروز خود از مجموعه روابط عمومی واقع در طبقه یازدهم ستاد مرکزی مطرح کرد و به عنوان یکی از افراد تازه پیوسته به جرگه مدیران ارشد مدیریت شهری، از وجود چنین تشکیلات منسجم و حرفه ای به منظور انعکاس عملکرد خادمین مردم در شهرداری کرج ابراز امیدواری کرد.

وی که پیش از این معاونت اداری و مالی سازمان پارکها و فضای سبز و سپس منطقه 7 این کلانشهر را عهده دار بود و به پاس «شهروند مداری و ارایه عملکرد قانونی در راستای اهداف و سیاست های مدیریت شهری» عیدانه ای به نام "مدیر منطقه 11 شهرداری کرج" را در آخرین روز سال 93 از دستان کلیددار ایران کوچک (علی ترکاشوند) دریافت کرد؛ امروز صحنه ای دیگر از قدرشناسی خود را به منصه ظهور گذاشت و همراه با مهندس فرج الله ایلیات معاون اداری و مالی، خود را به مجموعه روابط عمومی و امور بین الملل رساند و در روزی به همین نام (روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی)، دستان همکاران سختکوش این حوزه را به گرمی فشرد و برای آنان توفیق روز افزون را از درگاه باری تعالی خواستار شد. فاطمی در این بازدید که مرتضی جبه داری مسئول روابط عمومی منطقه 11 شهرداری نیز در آن حضور داشت، از راه اندازی روزنامه الکترونیک و صفحه انگلیسی پرتال به عنوان رویکردهای متفاوت روابط عمومی ستاد مرکزی یاد کرد و گفت: امید است با ارایه آموزش های لازم به مدیران روابط عمومی های مناطق و سازمان های تابعه شاهد تسری این نگاه خلاقانه در بدنه مدیریت شهری باشیم و بتوانیم طی روندی منسجم و یکپارچه نسبت به اشاعه آموزش های شهروندی و اطلاع رسانی شهری همت گماریم.

مدیر منطقه 11 شهرداری کرج خاطر نشان کرد: راه اندازی «رادیو شهر» به عنوان صدای مدیریت شهری کرج به دامنه دار شدن ظرفیت های اطلاع رسانی شهری کمک شایانی کرده و اکنون شهروندان از روش های گوناگون و البته مدرن قادر به برقراری ارتباط با خادمین خود در بدنه مدیریت شهری هستند. ارتباطی که در کمتر از ساعاتی به پاسخ متقابل از سوی مدیران شهری منتهی می گردد و این موضوع از مصادیق پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بودن می باشد.

وی، وجود «پایگاه خبری» را عامل کاهش هزینه های مدیریت شهری در بحث اطلاع رسانی و همچنین انعکاس اخبار مبتنی بر شفافیت، سرعت، و اصول حرفه ای دانست و از آن به عنوان یار کمکی روابط عمومی های مدیریت شهری کرج یاد کرد. چرا که قبل از راه اندازی این رسانه مجازی بسیاری از عملکردهای مطلوب مدیریت شهری به دلیل نبود امکانات و ابزار مورد نیاز فرصت طرح در رسانه ها را پیدا نمی کرد و از این رو، باور صحیحی از اقدامات شهرداری کرج نزد افکار عمومی وجود نداشت. فاطمی در پایان برای توسعه همکاریهای دو سویه بین منطقه 11 این کلانشهر و مجموعه روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج در سال جاری ابراز امیدواری کرد و بر حرکت روابط عمومی این منطقه به سمت شهروند مداری، پاسخگویی، الکترونیکی شدن و... تاکید کرد.

 

منبع: سپیدار آنلاین

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد