درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16808صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 10:25
روابط عمومی باید پاسخگو، جهادگر و امانتدار مردم و مسئولان باشد
معاون اداری و مالی شهرداری کرج کلانشهر کرج اظهار داشت: روابط عمومی باید پاسخگو، جهادگر و امانتدار مردم و مسئولان باشد و بویژه در شهرداریها به مولد فرهنگ شهروندی و شهروند فرهنگی تبدیل شود.
  

روابط عمومی باید پاسخگو، جهادگر و امانتدار مردم و مسئولان باشد


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، 27 اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» نامگذاری شده است؛ مناسبتی که با توجه به حرکت شتابان جامعه جهانی به سمت مدرنیته و صنعتی شدن، ضرورت مجهز شدن روابط عمومی ها به دانش های نوین و امکانات مدرن را یادآوری می کند و از مدیران سازمانها برای توجه بیش از پیش به موضوع «اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی» تقاضای استمداد دارد. علاوه بر مدیرانی که با ارسال پیامک، تاج گل و لوح تقدیر، این مناسبت را به دست اندرکاران مجموعه روابط عمومی و بین الملل تبریک و تهنیت گفتند؛ "فرج الله ایلیات" معاون اداری و مالی شهرداری کرج با همراهی "مهدی فاطمی" مدیر منطقه 11 این کلانشهر به واسطه ها بسنده نکرده و با دغدغه ارج نهادن به زخمات و خدمات مردان و زنان سختکوش طبقه یازدهم ستاد مرکزی، شخصا روانه این واحد شدند. آنها با حضور در دفتر کار "وحید آقاشریفی" مدیر ارشد مجموعه، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به وی و سایر همکاران در حوزه های پایگاه خبری، سمعی و بصری، روزنامه الکترونیک، رادیو شهر، مجله شهروندی، بین الملل، پشتیبانی، فنی و اجرایی و...، تاکید کردند که بر خلاف سایر روزهای سال، امروز وقت آن رسیده است که مسئولان شهری پای صحبت های عوامل روابط عمومی بنشینند و به دغدغه ها، مطالبات و نقطه نظرات ایشان گوش جان بسپارند. در ادامه این بازدید، مهمانان دفتر مدیریت را به سمت «پایگاه خبری» ترک کردند و با حضور در اتاق خبر مدیریت شهری و بازدید از بخش های مختلف این رسانه مجازی، بر اینکه مدیریت شهری کرج یکی از حرفه ای ترین ساختارها جهت اطلاع رسانی شهری و تنویر افکار عمومی را در اختیار دارد، تاکید کردند.


ایلیات: مخاطبین جدی «پایگاه خبری» هستم
معاون اداری و مالی شهرداری کرج در این بخش از بازدید با تاکید بر اینکه از مخاطبین جدی «پایگاه خبری» هستم و محورهای کلی اخبار و رویدادهای شهری را از این رسانه پیگیری می کنم، اظهار داشت: سازمان بدون روابط عمومی از بدو فعالیت یک بازنده بزرگ به شمار می رود و مدیرانی که اعتقادی به اطلاع رسانی و پاسخگویی به افکار عمومی ندارند، قطعا میدان رقابت را به مدیرانی که از نعمت وجود روابط عمومی های حرفه ای و کارآمد بهره مندند، واگذار خواهند کرد. فرج ایلیات با تاکید بر اینکه روابط عمومی بویژه در شهرداریها باید مولد فرهنگ شهروندی و شهروند فرهنگی باشند و با اشاعه آموزش های شهروندی به کاهش هزینه های شهری کمک نمایند، بسیاری از چالش های زیست محیطی، افزایش تولید زباله، ساخت و ساز غیر مجاز، ترافیک و... را محصول عدم برقراری ارتباط صحیح بین مدیریت شهری و شهروندان ذکر کرد و بیان داشت: روابط عمومی های مدیریت شهری کرج باید در تبیین برنامه ها و اهداف سازمانی این اصل را مد نظر قرار دهند که جنس و ساختار روابط عمومی در شهرداریها متفاوت از عرصه های سیاست و اقتصاد است و عمدتا با مباحث فرهنگی و اجتماعی سر و کار دارند. فلذا برنامه های آنها باید روح و روان شهروندان را تلطیف کند و به ارتقای کیفیت زندگی شهری و افزایش مشارکت مردم در روند اداره شهرها منتهی گردد.


«روابط عمومی دستوری» گره ای از مشکلات باز نمی کند!
وی، «روابط عمومی دستوری» و سخنگوی مطلق مدیران بودن را نیز نهی کرد و افزود: همانطور که از مشخصه های روابط عمومی بر می آید، باید در جایگاه «پل ارتباطی بین مردم و مسئولان» ایفای نقش کند و چنانچه پلی برای تردد عابرین از هر دو طرف مسیر ایمن نباشد، قطعا مورد استقبال قرار نمی گیرد و به عنوان سازه ای کهنه و فاقد استاندارد کنار گذاشته می شود؛ چنانچه افراط و تفریط در عملکرد روابط عمومی ها موجب انقضای زود رس عملکرد آنان می شود و به جای جذب حداکثری، دفع حداکثری را به ارمغان می آورد.
این معاون توصیه خویش به کارکنان «پایگاه خبری» درباره چگونگی تهیه و انتشار اخبار و گزارش ها را نیز بدین شرح توضیح داد؛ «طرف مصاحبه اخبار منتشره در پایگاه خبری نباید صرفا معطوف به مسئولان شهری باشد و نباید از سهم شهروندان از فضای موجود غافل شویم؛ چرا که مردم پای رسانه ای با حرف های یک جانبه نمی نشینند و باید قبول کنیم که در کنار همه اقدامات صورت گرفته، کاستی و نارسایی هایی نیز وجود دارد که باید به آنها پرداخت و ضمن عذرخواهی صمیمانه از محضر شهروندان به دلیل پاره ای کاستی های موجود، به آنها اطمینان خاطر داد که اهتمام لازم برای رفع تمام مشکلات و موانع پیش رو وجود داشته و دارد.»


مبلغ «شهروند الکترونیک و شهرداری هوشمند» باشید...
معاون اداری و مالی شهرداری کرج همچنین با اشاره به حرکت جهانی به سمت «شهروند الکترونیک و شهرداری هوشمند» از مجموعه روابط عمومی برای اطلاع رسانی و ایجاد زیر ساخت های لازم برای الکترونیکی شدن خدمات قابل ارایه شهرداریها در فضای مجازی تقاضای توجه کرد و تحقق این مهم را در توسعه همکاریها با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست. ایلیات در بخش پایانی سخنانش بر آمادگی معاونت اداری و مالی برای تحقق پاره ای از مطالبات مجموعه روابط عمومی که مرتبط با شرح وظایف این معاونت می باشد، تاکید و اظهار امیدواری کرد؛ گفتمان مدیریت شهری کرج در سال جاری مبتنی بر «همدلی و همزبانی» باشد و بتوانیم با تقویت برادری ها و دوستی ها و روحیه وحدت و تعاون در مسیر تحقق منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم و توفیقات خوبی را نیز رقم زنیم. یادآور میشود در این بازدید گرم و صمیمی یکایک پرسنل طبقه یازدهم شهرداری کرج به صورت چهره به چهره با مهندس ایلیات دیدار کرده و از نزدیک دغدغه های خود را این مدیر خوش برخورد و مهربان مطرح کردند؛ مدیری که با حضور در جمع کارکنان عرصه ارتباطات و روابط عمومی، دغدغه خویش نسبت به اعتلای هنر روابط عمومی را در میدان عمل به نمایش گذاشت و دقایقی توام با مهربانی را در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ها رقم زد.


منبع: سپیدار آنلاین

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد