درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16807صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 10:20
بازدید مدیرعامل از روابط عمومی به مناسبت روز ارتباطات
محمود امراللهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی وارتباطات از مجموعه روابط عمومی شرکت بازدید واز عملکرد مدیریت وتلاش کارکنان آن تجلیل و قدردانی کرد.
  

بازدید مدیرعامل از روابط عمومی به مناسبت روز ارتباطات


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امراللهی دراین بازدید با اشاره به اهمیت و وزانت کار روابط عمومی،افزود: روابط عمومی درپیشبرد اهداف یک مجموعه سازمانی می تواند به واحدهای فنی و اجرایی کمک زیادی ارائه دهد.


 به گفته وی محصولات جدید درواحدهای فنی طراحی می شود و روابط عمومی با استفاده از رویکرد تبلیغاتی می تواند به برجسته سازی این محصولات و شناساندن آن ها به بیمه گذاران کمک شایانی داشته باشد.
مدیرعامل درادامه با بیان اینکه باید محصولات جدید بیمه ای درمعرض دید بیمه گذاران و عموم مخاطبان جامعه قرار گیرد تصریح کرد: روابط عمومی باید با بکارگیری روش های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی و استفاده ازتکنیک های جدید روابط عمومی الکترونیک و اصول کاربردی صنعت تبلیغات خدمات جدید سازمان را بیش از بیش درمعرض افکار عمومی قرار دهد.


 امراللهی درادامه از نزدیک درجریان چرخه فعالیت های گوناگون روابط عمومی قرار گرفت و با کارکنان این واحد به گفت و گو پرداخت.


محمد مهدی انصاری مشاور و مدیردفتر کل هیات مدیره و مدیرعامل، دراین بازدید امراللهی را همراهی کرد.


منبع: بیمه ایران

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد