درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16800صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 09:10
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان:
چندشغله بودن مهمترین مشکل روابط عمومی ها است
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری همدان گفت: چندشغله بودن و محول کردن چندین پست و وظیفه به روابط عمومی ها از بزرگترین مشکلات و دغدغه های این مجموعه است.
  

چندشغله بودن مهمترین مشکل روابط عمومی ها است


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مسلم مخفی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت سالروز ملی ارتباطات و روابط عمومی در همدان اظهار کرد: برخی از نهادها و دستگاه های اداری علاوه بر مسوولیت اصلی، چندین مسوولیت دیگر به روابط عمومی تحمیل می کنند.

وی اضافه کرد: این روند غیراصولی نه تنها کارایی و توان روابط عمومی ها را کاهش داده بلکه موجب ناتمام ماندن کارهای محوله و کاهش تعامل آنها با نشریات و رسانه ها می شود.

وی اظهار کرد: آمیختگی تشکیلات روابط عمومی با دیگر پست ها و فعالیت ها و تلفیق آنها با یکدیگر از دیگر دغدغه ها و مشکلات فرا روی مجموعه روابط عمومی ها است.

وی بر ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی نهادها و ادارات تاکید کرد و گفت: پست سازمانی روابط عمومی در برخی از نهادها و ادارات از نظر چارت سازمانی در حد یک کارشناس است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان بیان کرد: نبود نیروی حرفه ای و کارآمد به معضلی برای حوزه روابط عمومی تبدیل شده است که این معضل با راه اندازی رشته دانشگاهی روابط عمومی در همدان در حال رفع است.

مخفی برخوردار نبودن از امکانات و بودجه کافی و فراوان بودن فعالیت ها و امور جاری روابط عمومی ها که منجر به دوری و بازداشتن آنها از وظایف اصلی می شود را از دیگر مشکلات این بخش برشمرد.

وی تاکیدکرد: حجم بالای کارهای غیرمرتبط روابط عمومی ها آنها را از انجام وظایف اصلی از جمله پژوهش، افکارسنجی و ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی بازداشته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان تصریح کرد: برخی مدیران نسبت به جایگاه روابط عمومی ها ناآگاه بوده و این امر موجب شده در بیشتر نهادها به علت حضور نیافتن روابط عمومی کارآمد، نتیجه لازم به دست نیاید.

مخفی، مدیران را به دوطیف تقسیم کرد و توضیح داد: برخی مدیران خود را خدمتگزار مردم می دانند و آماده شنیدن مشکلات و شنیدن صدای مردم هستند ولی در مقابل شماری نیز خود را به جای خادم، برگزیده دانسته و پست سازمانی روابط عمومی را نیز پستی مزاحم و دست و پا گیر می دانند.


منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد