درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16783صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 15:48
همزمان با روز روابط عمومی؛
گودرزی: اهمیت اطلاع رسانی دو حوزه ورزش و جوانان برای ما یکسان است
وزیر ورزش و جوانان گفت : شان و ارتقاء جایگاه این وزارتخانه تنها با چگونگی عملکرد روابط عمومی امکان پذیر است.
  

گودرزی: اهمیت اطلاع رسانی دو حوزه ورزش و جوانان برای ما یکسان است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمود گودرزی که صبح امروز یکشنبه در جمع کارکنان اداره مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی به مناسبت روز ارتباطات و هفته روابط عمومی سخن می گفت با تاکید بر نگاه خلاقانه در حوزه اطلاع رسانی تصریح کرد: شان این وزارتخانه تنها با عملکرد روابط عمومی امکان پذیر است.


وی درادامه ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان روابط عمومی در بخش های کارشناسی و اطلاع رسانی یادآور شد: باید دو حوزه ورزش و جوان همپای یکدیگر اطلاع رسانی کنند چرا که اهمیت حوزه جوان کمتر از ورزش نیست  و با این موضوع در اطلاع رسانی ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد .
 
وزیر ورزش و جوانان همچنین توجه به نیازهای خبری دو حوزه جوان و ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت: باید رسانه‌های مختلف در ابعاد مختلف تحلیل شده و آنچه که نیاز و خواست جامعه مخاطب ماست شناسایی و به آنها پاسخ داده شود و این مهم نیز وظیفه کارشناسان روابط عمومی است .
 
وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات شبانه روزی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان افزود : علاوه بر کمیت ، کیفیت ارتباط با درون و برون سازمان و اطلاع رسانی باید مد نظر باشد.


در این نشست مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه کرد و پیشنهاداتی در خصوص بهبود عملکرد این مرکز نکاتی را مطرح شد . کارشناسان حاضر نیز هر یک در حوزه های مختلف گزارش کار خود را ارائه کردند.


منبع: ایلنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد