درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16782صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 15:22
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
روابط عمومی در تصمیم گیری های راهبردی یک سازمان، نقشی قابل توجه و ضروری دارد
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ظهر امروز در دیداری که به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان اداره کل روابط عمومی ارتش داشت ضمن اشاره به اهمیت روابط عمومی در عصر حاضر گفت: نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های راهبردی یک سازمان، نقشی قابل توجه و ضروری می باشد.
  

روابط عمومی در تصمیم گیری های راهبردی یک سازمان، نقشی قابل توجه و ضروری دارد


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام آل هاشم در این دیدار روابط عمومی را آئینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف دانست که با اهداف بلندی همچون بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است.


نماینده ولی فقیه در ارتش روز ارتباطات و روابط عمومی را فرصتی مبارک دانست تا جهادگران این عرصه در جهت توسعه ارتباطات اجتماعی و غنا بخشی معنوی و ارزشی به این حرفه ارزشمند، جایگاه آن را در ایران اسلامی تثبیت نمایند.


آل هاشم روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پل ارتباطی بین بازوی توانمند و حساس ارتش و ملت غیور و قدرشناس ایران اسلامی با بر عهده داشتن وظیفه ای خطیر که برخاسته از حساسیت مأموریت ارتش می باشد ذکر کرد و افزود: روابط عمومی ارتش با رعایت اصول حرفه ای و تلاشی مضاعف، سعی در انعکاس توانمندی های غیور مردان ارتش از طریق رسانه های کشور اعم از رسانه ملی، فضای مجازی و مطبوعات کثیر الانتشار و نیز ایجاد ارتباط بین مردم به عنوان ولی نعمتان نیروهای مسلح و خدمتگزاران ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان ضمن تبریک مجدد 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان این عرصه، گفت: ان شاء الله شاهد موفقیت بیش از پیش تلاشگران این عرصه در مسیر تحقق اهداف جامعه اسلامی مان باشیم.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد