درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16781صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 15:16
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:
وظیفه همه روابط عمومی ها پاسخ گویی به مردم است
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: وظیفه تمامی روابط عمومی دستگاه های دولتی پاسخ گویی به مردم در کنار اطلاع رسانی از خدمات سازمانی است.
  

وظیفه همه روابط عمومی ها پاسخ گویی به مردم است

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مسیح الله سلطانی روز یکشنبه در همایش روابط عمومی و روابط اثر بخش افزود: روابط عمومی ها دربرگزاری برنامه های سازمان ها و ادارات، نقش مدیریتی اثربخشی ایفا می کنند.

وی یادآورشد: روابط عمومی ها علاوه بر آنکه حلقه واسط میان مردم و دستگاه ها محسوب می شوند، باید به اطلاع رسانی از عملکرد نهاد متبوع خود بپردازند.

سلطانی با بیان اینکه رسانه ها تا کنون نتوانسته اند عملکرد دستگاه های دولتی را آنچنان که باید و شاید اطلاع رسانی کنند، اظهار کرد: گاه مدیران به مسوولان روابط عمومی ها به چشم آچار فرانسه نگاه می کنند و فرد مسوول در این سمت، از مسوولیت اصلی خود دور می شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه معنا و مفهوم حقیقی روابط عمومی در جوامع توسعه یافته به خوبی نهادینه شده، در حالی که این اتفاق در کشورهای رو به توسعه رخ نداده است، گفت: دولت متاسفانه یک رسانه مستقل تاثیرگذار ندارد و فقط روزنامه ایران از جانب آن فعالیت می کند اما این روزنامه نیز نتوانسته است، عملکرد دولت را منعکس کند.

وی خاطر نشان کرد: رسانه ها مشکلات خاص خود را دارند و نمی توانند آنچنان که باید و شاید عملکرد دستگاه ها را منعکس کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان نیز بر نقش تاثیرگذار روابط عمومی ها در اطلاع رسانی دقیق از عملکرد دستگاه های متبوع خود تاکید کرد.

احمدرضا حافظی یادآورشد: روابط عمومی ها باید برای فعالیت اثر بخش و مفید بر وظایف و مسوولیت های خود واقف باشند و از ظرفیت رسانه های جمعی بهره گیرند.

نویسنده و استاد دانشگاه نیز در این همایش، ریشه اصول برقراری ارتباطات رایج در سطح جهان را متعلق به فرهنگ ایران عنوان کرد و گفت: در صورتی که مترجمان در هنگام ترجمه کتب نویسندگان غربی به مطالعه بپردازند به حتم می توانند متوجه شوند که نظریه ها و اصولی که غرب مطرح کرده، پیش از این در کتب تاریخی و فرهنگی ایران مطرح شده است.

مهدی زمانی افزود: دین اسلام به انسان ها مشارکت و کارگروهی را آموخته و بر لزوم آن تاکید کرده است و امروز غرب با تکیه بر همین مفاهیم اقدام به نظریه پردازی و طرح آنها در جوامع جهانی می کند.

وی یادآورشد: امروز رسانه ها در جامعه فرهنگ سازی می کنند و افکار را تغییر می دهند و تمامی این توانایی به مدد قدرت زبان است.

زمانی اظهار کرد: زبان قدرتمندترین و نخستین وسیله برقراری ارتباطی محسوب می شود و روابط عمومی ها باید به درستی از این ابزار استفاده کنند.

این نویسنده و استاد دانشگاه با بیان اینکه زیر ساخت ها مشکل دارد، گفت: تحقق همدلی و همزبانی مورد نظر رهبری با بستن درب اتاق مسوولان و کارکنان محقق نمی شود و باید در جمع مردم بود و از مشکلات آنان مطلع شد.

وی تاکید کرد: مردم خود مشکلات و ایده رفع آنها را مطرح می کنند و مسوولان به این روش می توانند عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

زمانی با تاکید بر اینکه هر موضوع و شی ای در جامعه باید دارای نظم باشد تا ارزش داشته باشد، ادامه داد: فرهنگ ایرانی سرشار از همدلی و همزبانی است، فقط باید با نظم بخشی به امور و بهره گیری از توانمندی های موجود، از این ظرفیت استفاده کرد.

این نویسنده و استاد دانشگاه که پیش از این مسوولیت ریاست روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی را نیز بر عهده داشته است، گفت: مسوولان روابط عمومی باید همه جوانب امور را بسنجند و بهترین روش و شیوه را برای رفع مشکلات ارایه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مسوولیت و وظیفه مسوولان روابط عمومی هاست که کارکنان سازمان را با اهمیت عملکرد درست آنان آشنا سازد و تبعات کم کاری آنان را گوشزد کند.

زمانی افزود: ارتباط با رسانه ها و اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه فقط بخشی از عملکرد روابط عمومی هاست و مسوولان این بخش باید متوجه باشند که فرآیند سازمان را آنان ترسیم و عدالت سازمانی را برقرار می کنند.

این نویسنده و استاد دانشگاه لزوم برقراری ارتباط با رسانه ها را غیرقابل انکار خواند و گفت: روابط عمومی ها باید از شیوه برقراری این ارتباط به شکل موثر مطلع باشند.

منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد