درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16771صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 13:13
استاندار سمنان: روابط عمومی ها در جامعه امید آفرین و اعتمادساز باشند
استاندار سمنان با اشاره به نقش چند وجهی روابط عمومی ها، گفت: عملکرد روابط عمومی ها در جامعه باید امید آفرین و و اعتمادسازانه باشد.
  

استاندار سمنان: روابط عمومی ها در جامعه امید آفرین و اعتمادساز باشند


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد وکیلی روز یکشنبه در همایش مسوولین روابط عمومی های استان سمنان افزود: روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی به موقع و صحیح از سازمان و ارگان خود در جامعه اعتماد ایجاد کنند.

وی ادامه داد: انعکاس عملکرد دولت توسط روابط عمومی ها با این شیوه، امید آفرینی در جامعه به همراه دارد که از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به اینکه عده ای می خواهند گسست اجتماعی بین دولت و ملت ایجاد کنند، تصریح کرد: واحدهای روابط عمومی با ایجاد اعتماد و داشتن زبان و حرف مشترک، جلوی این گسست را بگیرند.

وکیلی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید علت های کار مغرضین تخریب کننده دولت را بشناسند و مسیر ایجاد سیاه نمایی و بدبینی مغرضین را با ارتباط سازنده میان ارگان خود و مردم سد کنند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها نباید از اینکه واقعیتها را بیان کنند بترسند، افزود: به عنوان استاندار طرفدار اطلاع رسانی شفاف و به موقع روابط عمومی ها هستم.

استاندار سمنان آشنایی کارشناسان واحدهای روابط عمومی با فضای مجازی از طریق آموزش، پالایش اخبار و اطلاعات، پاسداشت ایام الله و مناسبت ها، حمایت از تولید داخلی، داشتن ارتباط سازنده با رسانه ها، رصد افکار عمومی و افکارسنجی را وظایف مهم کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید ضربه گیر سازمان و دولت باشند، گفت: شناخت نقاط ضعف و قوت، حرکت به عنوان موتور محرکه توسعه متوازن استان سمنان، نماد نظم بودن، همراهی با مردم و ارزیابی دقیق چالش های سازمانی دیگر مواردی است که باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد.

استاندار سمنان با تاکید بر به روز بودن کارکنان واحدهای روابط عمومی دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: وقتی فضای مجازی با اخبار دروغ در مورد یک رویداد پر می شود، نمی تواند با پلاکارد و روشهای سنتی با آن رقابت کرد.

روابط عمومی الکترونیک، لزوم استفاده از رسانه ها و ابزارهای نوین فضای مجازی در اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی ها، کمک به درک صحیح مدیران از جایگاه واحد روابط عمومی، پرهیز از نگاه سنتی به این واحد در ارگانها و ... از مباحث مطرح شده از سوی کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان سمنان در این همایش بود.

در این آئین از 5 تن از کارشناسان باسابقه و برگزیده واحدهای روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان سمنان تقدیر شد.

27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است و شعار این هفته در سال 1394 روابط عمومی محور همدلی و همزبانی، ضامن پاسخگویی و مسوولیت اجتماعی است.


منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد