درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16763صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 11:18
روز روابط عمومی فرصتی برای توسعه
دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور روز روابط عمومی را روز احترام به خوبی ها و زیبایی ها خواند و گفت: نباید به این روز به عنوان یک ژست صنفی نگاه کرد؛ بلکه باید این مناسبت را فرصتی مغتنم برای حل مسایل و بسترسازی این حرفه در راه توسعه آن بدانیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هوشمند سفیدی با تبریک و گرامیداشت 27 اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی، افزود: از این روز باید به عنوان فرصتی برای طرح ظرفیت های آن جهت کمک به سازمان ها و خدمت به مردم، تبیین مسایل، توانمندی ها و چشم انداز آن، تقدیر از فعالان، توسعه فرهنگ روابط عمومی و... بهره برداری شود.

به گفته وی، علی رغم گذشت حدود 64 سال از شکل گیری روابط عمومی در ایران، هنوز با مسایل متعددی در این حرفه مواجه هستیم.

سفیدی ادامه داد: از جایگاه ضعف و بی ثباتی سازمانی، نداشتن ردیف اعتباری، ضعف در کارشناسی، ناکارآمدی آموزش، نبود تحصیلات تکمیلی، حمایت نشدن تشکل ها و فعالان، نبود متولی توانمند و ... همه آنها وضعیتی را ایجاد کرده که سازمان های ما از این ضعف رنجورند و در نگاهی کلان تر، جامعه و کشور از این منافع نعمت محروم است.

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب از ضرورت همزبانی و همدلی و پرکردن شکاف بین ملت - دولت سخن به میان می آورند، نمایانگر و تابلوی ناکارآمدی روابط عمومی در ایران است.

به گفته سفیدی، اگر روابط عمومی ها ساختارمند و توانمند باشند، مهمترین وظیفه آنها بسط فضای گفت و گوی انتقادی، شرافتمندانه و صادقانه بین ملت - دولت خواهد بود که اگر با رعایت شرایط گفت و گوی واقعی باشد، می تواند به همزبانی و همدلی بین ملت - دولت منجر شود، در این صورت می توان شاهد همکاری و مشارکت بود.

دبیر همایش روابط عمومی ها و تجلیل از ستارگان این عرصه اظهار کرد: رسیدن به همدلی و همزبانی، کار ویژه اصلی روابط عمومی است.

به گفته سفیدی، نامگذاری سال 94، فرصتی است تا در روز روابط عمومی این توانمندی را به رخ بکشیم و خواستار تقویت آن شویم.

وی تصریح کرد: نبود برنامه ریزی راهبردی برای فعال سازی روابط عمومی در بخش های مختلف دولت، تعاون و خصوصی، ضعف های مانده از قبل و عدم وفاق فعالان این حرفه وضعیت را به جایی رسانده است که روز روابط عمومی برای بعضی ها به فرصتی برای ژست و پز صنفی تبدیل شده است.

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور تصریح کرد: آرزوی همه ما این است که در روز روابط عمومی «باهم» باشیم، برای روابط عمومی باشیم و برای اعتلای آن عزم خود را جزم و با راهکارهای مناسب به آینده ای روشن توام با تعالی و ترقی هنر هشتم بیاندیشیم.

همایش روابط عمومی ها و تجلیل از ستارگان این عرصه روز دوشنبه /فردا/ با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی و کشوری در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.


منبع: ایرنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد