درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16758صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 10:25
رئیس تبلیغات اسلامی شهریار:
ارتقای سازمانی اساسی‌ترین عملکرد روابط عمومی است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار گفت: ارتقای سازمانی اساسی‌ترین عملکرد روابط عمومی است.
  

ارتقای سازمانی اساسی‌ترین عملکرد روابط عمومی است


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده صبح امروز در جمع کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار با اشاره به 27 اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را تبریک گفت و اظهار کرد: به جرأت می‌توان گفت که ارتقای شاخصه‌های سازمانی اساسی‌ترین عملکرد روابط عمومی است.


وی با بیان اینکه با بهره‌گیری از وسایل ارتباطی و اطلاعاتی جدید می‌توان سازمانی موفق‌تر داشت که نقش تأثیرگذاری در جامعه ایفا کند، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و راهبردی یک نهاد یا ارگان نقش موثر و غیرقابل انکاری دارند و اثرگذاری روابط عمومی در فعالیت‌های حرفه‌ای و الکترونیکی به عنوان ابزار مدیریتی از شاخصه‌های روابط عمومی در عصر جدید بوده که به همه اثبات شده است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار با اشاره به اهداف کلی روابط عمومی‌ها بیان کرد: انعکاس خواسته‌های مردمی به مدیران، پیگیری امور و برقراری ارتباط موثر با جامعه، ایفای نقش حلقه اتصال بین مدیران و افراد جامعه و نشر خبرهای فعالیت‌ها و اقدامات جدید و موثر درون‌سازمانی از مهمترین شاخصه‌های روابط عمومی‌ها است.


وی با اشاره به تأثیرگذاری روابط عمومی بر نحوه مدیریت مدیران خاطرنشان کرد: امروزه روابط عمومی به عنوان فلسفه مدیریت مطرح شده است نه ابزار دست مدیریت و اگر روابط عمومی تأثیرگذاری خود را از دست دهد، مدیریت نیز با مشکل مواجه و ناکارآمد می‌شود.


عضو شورای فرهنگ عمومی شهریار به ارتقای جامعه با استفاده صحیح از ابزار روابط عمومی اشاره کرد و گفت : روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم است تا همه با هم برای اعتلای فرهنگ ارتباطات و پیشرفت معنوی و ارزشی این شغل شریف که تقویت‌کننده عملکرد ارزش‌مدارانه مدیران است، تلاش مضاعفی کنیم.


رضازاده در پایان متذکر شد: مدیران نیز باید با بهره‌گیری از این عنصر مهم و تأثیرگذار در راستای ارتقای نظام اسلامی و جامعه آرمان‌خواه و ایده‌آل تلاش کنند و از طرفی هم روابط عمومی‌ها با حفظ جایگاه و رعایت اخلاق حرفه‌ای در فعالیت‌های خود به فرهنگ ارتباطات متعالی کمک شایانی کنند.


منبع: فارس
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد