شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجتالاسلام حسینعلی رضازاده صبح امروز در جمع کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار با اشاره به 27 اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را تبریک گفت و اظهار کرد: به جرأت میتوان گفت که ارتقای شاخصههای سازمانی اساسیترین عملکرد روابط عمومی است.
وی با بیان اینکه با بهرهگیری از وسایل ارتباطی و اطلاعاتی جدید میتوان سازمانی موفقتر داشت که نقش تأثیرگذاری در جامعه ایفا کند، تصریح کرد: روابط عمومیها در تصمیمگیریهای مدیریتی و راهبردی یک نهاد یا ارگان نقش موثر و غیرقابل انکاری دارند و اثرگذاری روابط عمومی در فعالیتهای حرفهای و الکترونیکی به عنوان ابزار مدیریتی از شاخصههای روابط عمومی در عصر جدید بوده که به همه اثبات شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار با اشاره به اهداف کلی روابط عمومیها بیان کرد: انعکاس خواستههای مردمی به مدیران، پیگیری امور و برقراری ارتباط موثر با جامعه، ایفای نقش حلقه اتصال بین مدیران و افراد جامعه و نشر خبرهای فعالیتها و اقدامات جدید و موثر درونسازمانی از مهمترین شاخصههای روابط عمومیها است.
وی با اشاره به تأثیرگذاری روابط عمومی بر نحوه مدیریت مدیران خاطرنشان کرد: امروزه روابط عمومی به عنوان فلسفه مدیریت مطرح شده است نه ابزار دست مدیریت و اگر روابط عمومی تأثیرگذاری خود را از دست دهد، مدیریت نیز با مشکل مواجه و ناکارآمد میشود.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهریار به ارتقای جامعه با استفاده صحیح از ابزار روابط عمومی اشاره کرد و گفت : روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم است تا همه با هم برای اعتلای فرهنگ ارتباطات و پیشرفت معنوی و ارزشی این شغل شریف که تقویتکننده عملکرد ارزشمدارانه مدیران است، تلاش مضاعفی کنیم.
رضازاده در پایان متذکر شد: مدیران نیز باید با بهرهگیری از این عنصر مهم و تأثیرگذار در راستای ارتقای نظام اسلامی و جامعه آرمانخواه و ایدهآل تلاش کنند و از طرفی هم روابط عمومیها با حفظ جایگاه و رعایت اخلاق حرفهای در فعالیتهای خود به فرهنگ ارتباطات متعالی کمک شایانی کنند.
منبع: فارس
|