درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16757صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 10:15
ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند
پیام رییس کل بانک مرکزی به مناسبت روز ملی ارتباطات
ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی در پیامی فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب ارتباطات، رسانه و روابط عمومی تبریک گفت.
  

پیام رییس کل بانک مرکزی به مناسبت روز ملی ارتباطات


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متن این پیام به این شرح است:
 
به نام خالق ارتباط
ضمن عرض تبریک به مناسبت بعثت پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت (ص) و سرآغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت ،  فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به صاحب نظران، دانش آموختگان، دانشجویان، پژوهشگران، روزنامه نگاران و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک می گویم.
روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را  سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند.
در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند.
امروز زندگی کردن با رسانه نیز به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی،  به بخش جدایی ناپذیر حیات انسان تبدیل شده و تعامل انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است. بر همین اساس می توان گفت که نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند و نمی توانند خدمتی در خور ارائه کنند.  "افکار عمومی" پدیده ای است واقعی که با ظهور رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطی شکل گرفت و شناسایی ویژگی ها، تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر، ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومی ها و رسانه ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند.
 اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و با احترام به همه ارتباط گران، کارگزاران روابط عمومی، خبرنگاران و انسان های شریف و آزاده ای که در مسیر دسترسی آزادانه همگان به اطلاعات قدم برداشته و می دارند، دست همکاری و همیاری منصفانه به سوی نهاد روابط عمومی و رسانه دراز می کنم و امیدوارم این تعامل، به تقویت اعتماد و ارتباط پایدار و متقابل و همدلی و تفاهم میان مردم و مشتریان و نظام بانکی بینجامد.
 امیدوارم به مدد تلاشگران عرصه ارتباطات، شاهد تقویت اعتماد متقابل مردم و نظام پولی و اعتباری کشورمان باشیم.  نظامی که بیشترین ارتباط و داد وستد را با اقشار گوناگون جامعه بر پایه "اعتماد" شکل داده و مشتاقانه از گسترش این اعتماد که موجب تحکیم و اقتدار بنیان های اقتصاد و فرهنگ جامعه می شود، استقبال می کند.


 ولی الله سیف


منبع: بنکر
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد