درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16752صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 09:22
روابط عمومی برقراری ارتباط موثراست
وظیفه اصلی روابط عمومی‏‏‌ها مردم داری است و شرط تحقق مردم داری، برقراری ارتباط موثراست/ نقش مهم روابط عمومی ها در کنار مطبوعات و رسانه های گروهی می تواند مهمترین محور برای تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری در عرصه همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد.
  

روابط عمومی برقراری ارتباط موثراست


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مسئول امور اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی، از تلاشها و خدمات نیروهای زحمت کش و پرتلاش مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها شهرداریها و روابط عمومی های بخش خصوصی تقدیر کرد و افزود:

هفته روابط عمومی یادآور تلاش مسئولین این حوزه ،چه شهدای عظیم الشأنی که از این عرصه به سرمنزل سعات رسیدند و چه ایثارگران و سایر بزرگوارانی که بعنوان مسئول و یا عضو این خانواده بزرگ بمنظور انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولین نظام به مردم اطلاع رسانی می کنند است.

زهرا مریدی اضافه کرد: امسال به نوعی سال تکاپوی بیشتر روابط عمومی‎‎هاست. نامگذاری امسال بعنوان سال  دولت و ملت ، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری  وظیفه روابط عمومی را دوچندان حائز اهمیت کرده است ، چرا که خاستگاه همدلی و همزبانی روابط عمومی است و باعث ایجاد ارتباط بین دولت و ملت هست و  بدون تردید در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت به مردم نقش بسزا دارد. نقش مهم روابط عمومی ها در کنار مطبوعات و رسانه های گروهی می تواند مهمترین محور برای تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری در عرصه همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان  اظهار داشت: روابط عمومی‏‏‌ها از مهمترین مجاری تحقق شعار امسال و یکی از مهم ترین نقاط  ارتباط دولت و مردم هستند. در واقع می توان مراکز روابط عمومی را بهترین پایگاه برای برآورده ساختن منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

مریدی افزود: بابهره گیری بیشتر  از ظرفیت و توانمندی بالای مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان فارس تلاش خواهد شد  درسال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی مشارکت و همگرایی بیشتری بین مردم عزیز و دولت امید بخش در استان فارس و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برقرار کرد.

وی افزود: تبیین پیام دولت برای مخاطبان و انتقال نظامند خواسته‎‎های مردم برای دولتمردان از وظایف اصلی روابط‎‎عمومی‏‏‌ها هست و همدلی زمانی اتفاق خواهد افتاد که هر یک از طرفین خود را جای دیگری قرار دهد و یقینا روابط عمومی‎‎ها می‎‎توانند در ارتقای زمینه‎‎های همدلی و درک دولت و مردم از یکدیگر بسیار موثر باشند.

مسئول امور اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس  گفت: به دنبال برگزاری پنج نشست تخصصی با مدیران روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در سال 93 زمینه تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فراهم شد که نوید بخش آینده ای روشن برای مجموعه روابط عمومی دستگاهها می باشد. یکی از اهداف اصلی تشکیل این شورا در کنار هم قرار گرفتن روابط عمومی ها و اصحاب رسانه بوده و امید است فاصله ایجاد شده بین آنها برطرف شود.

وی اظهار داشت: استاندار فارس به عنوان رئیس شورا و مدیر کل روابط عمومی استانداری به عنوان دبیر شورا بوده و تصمیمات اتخاذ شده در هیئت رئیسه، لازم الاجرا بوده و مدیران دستگاهها نسبت به اجرای مصوبات باید اهتمام داشته باشند.

مریدی گفت: یکی دیگر از دستاوردهای تشکیل این شورا نگاه تخصصی به حوزه روابط عمومی می باشد و امید است مدیران نیز با هماهنگی هیئت رئیسه شورا در انتصابات مدیران روابط عمومی دستگاهها دقت نظر داشته باشند.

مریدی خاطر نشان کرد: امسال نیز با بهره گیری از توان انجمن روابط عمومی برنامه های مختلفی به مناسبت بزرگداشت این هفته در حال اجراء می باشد که از این میان می توان به دیدار اعضاء کمیته برگزار کننده هفته روابط عمومی با استاندار فارس، دیدار جمعی از مدیران روابط عمومی با با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، اهداء خون، برگزاری نشست روابط عمومی و رسانه، غبارروبی گلزار شهدای صاایران و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، ملاقات با بیماران سرطانی،بازدید از رسانه ها ، نشست روابط عمومی و کانون تبلیغات، دومین جشنواره روابط عمومی  و غبارروبی حرم مطهر احمد بن موسی،شاهچراغ (ع) ودیداربا تولیت محترم آستان مقدس احمدی و محمدی علیهم السلام اشاره کرد و جا دارد از رئیس این انجمن و اعضا محترم مراتب تقدیر و سپاس خود را ابراز نمایم.

مسئول امور اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در پایان ابراز امیدواری کرد  شورای هماهنگی روابط عمومی با همراهی و همدلی همیشگی انجمن روابط عمومی استان بتواند زمینه رشد و شکوفایی استان در کلیه ابعاد را فراهم سازد.


منبع: مطبوعات فارس
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد