درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16746صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 26 اردیبهشت 1394 - 23:10
پیام استاندار قم به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نامگذاری بیست وهفتم اردیبهشت به عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی» فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و تسهیل فرایند پیچیده ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است.
  

 بسمه تعالی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نامگذاری بیست وهفتم اردیبهشت به عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی» فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و تسهیل فرایند پیچیده ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است.

 

روزی برای یادآوری کوشش ها و تلاش های صادقانه تمام کسانی است که در جایگاه روابط عمومی، از هیچ تلاش و کوششی در جهت ایفای رسالت خطیر پاسداری از حقوق مردم و مصالح سازمانی و دمیدن روحیه امید و نشاط و خودباوری در جامعه دریغ نمی ورزند.


بدون شک در دنیای امروزی که ارتباط به عنوان کلید واژه و زیر بنای حیات بشری شناخته می شود، روابط عمومی ترکیبی از فن و هنر در برقراری ارتباط موثر و دو سویه و اقناع صحیح و به دور از احساسات مخاطب است. در چنین شرایطی روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از عناصر موثر و کلیدی در انعکاس عملکرد و اوضاع درونی سازمان‌ها به مردم از یک سو و انعکاس و پیگیری مطالبات و خواسته‌ها و شرایط بیرونی به داخل سازمان از سوی دیگر، کارکرد یک پل ارتباطی را دارند. از این منظر، روابط عمومی آیینه‌ای است که باید تمام زوایای کار سازمانی را با بهره مندی از ابزارهای بروز و تخصصی و به صورت کاملاً شفاف به مخاطبین منعکس کرده و از آن طرف با انتقال صحیح، کارشناسی و به موقع نقدها، نظرات و ایده ها و مطالبات به دستگاه متبوع، زمینه و بستر لازم برای جلب مشارکت عمومی و تحقق اهداف و برنامه های دستگاه را فراهم نماید.


هر چند روابط عمومی در کشور ما علیرغم برخورداری از قدمت چندین ساله، هنوز به جایگاه بایسته و شایسته خود نرسیده است اما امروز اهمیت این نهاد به عنوان یکی از ارکان اساسی مدیریت و یک جریان همیشه پویا و تاثیرگذاربر روند تحولات اجتماعی بر هیچکس پوشیده نبوده و بدون شک توجه به مشکلات فراروی این نهاد و ایجاد زمینه های رشد و بالندگی هر چه بیشتر آن آثار و برکات ارزشمندی را برای کشور در عرصه های مختلف به همراه خواهد داشت و در این راه پر فراز و نشیب هر چند بخش زیادی از مطالبات و انتظارات باید به مدد مسؤلان دستگاه ها و نهادهای ذیربط مرتفع شود اما تلاش گران عرصه هنر هشتم نیز خود باید به عنوان یک عامل مهم و کلیدی در موفقیت های سازمانی این مجموعه، آستین همت را بالا زده و با تلاش و همدلی هر چه بیشتر و ایفای موفق نقش ها ، وظایف و ماموریت های محوله، گام عملی بلندی را بسوی تعالی و تکامل نظام روابط عمومی و ارتباطات در کشور بردارند. بدون شک در شرایط کنونی کشور و در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی، تلاش مجدانه و هماهنگ برای تحقق شعار سال و ایجاد بستر و فضای تعامل، تفاهم و همراهی بین مردم و خدمتگزاران آن ها به منظور تقویت اعتماد عمومی و نشاط و شادابی در کشور رسالت بزرگی است که بر دوش دلسوزان عرصه روابط عمومی بوده و در سایه همدلی و همگرایی توأم با درک درست از وظایف و انتظارات سازمان و مخاطبین و نیز برخورد صادقانه با مردم و پاسخگو بودن در قبال افکار عمومی «به عنوان ویژگی بارز یک روابط عمومی کارآمد» محقق خواهد شد.


فرصت را مغتنم شمرده، فرا رسیدن روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به همه تلاش گران و فعالان سخت کوش این حوزه، به ویژه مدیران و کارکنان محترم روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روزافزون همگی این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید، از درگاه حضرت حق مسالت دارم.

                                                                     محمد صادق صالحی منش
                                                                                استاندار قم
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد