درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16728صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 25 اردیبهشت 1394 - 00:05
پیام استاندار البرز بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی،هنر مهندسی توافق و تلاش های ترغیبی با ابزارهای اطلاع رسانی و ایجاد زنجیره های پیام در پارادایم انتقال مفاهیم به رسانه ها و مخاطبان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی،هنر مهندسی توافق و تلاش های ترغیبی با ابزارهای اطلاع رسانی و ایجاد زنجیره های پیام در پارادایم انتقال مفاهیم به رسانه ها و مخاطبان است.

استاندار البرز به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه سالروز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام صادر کرد.

متن پیام «سیدحمیدطهایی» بمناسبت روز روابط عمومی و در تبیین نقش این نهاد بدین شرح است:
روابط عمومی،هنر مهندسی توافق و تلاش های ترغیبی با ابزارهای اطلاع رسانی و ایجاد زنجیره های پیام در پارادایم انتقال مفاهیم به رسانه ها و مخاطبان است.

روابط عمومی سرچشمه اطلاعات و ارتباطات،پاسخگوی مردم در ارتباطی صادقانه،با پیش شرط لبخند و ارتباط خوب و خانه مردم و تریبون سازمان خواهد بود.بی گمان شهرت و اعتبار هر نهاد و سازمانی بر پیشانی روابط عمومی ها حک شده،تشکیلاتی که باید از آن به عنوان پل دو سویه ارتباطی بین ملت و دولت در جهت همدلی و همزبانی مردم و مخاطبان یاد کرد.تلاشی طرح‌ریزی شده به منظور درک متقابل بین سازمان و افکار عمومی.

بی گمان در این بین نیروی انسانی مجرب و متخصص و با توانایی های لازم در حوزه رسانه،کلیدی ترین نقش را در ترکیب ساختاری این نهاد تأثیر گذار شکل می دهد.

در این بین انعکاس خبرها و رویدادهای سازمانی با رسانه ها خود نقشی شگرف دارد که جز با هنر مدیریت رسانه امکان پذیرنیست. آری؛ روابط عمومی ها اینگونه هنرمندانه کینه ها را به همدلی تبدیل می کنند و لبخند امید را بر جان جامعه می نشانند.

اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" را گرامی داشته و این سالروز را به قاصدان عرصه اطلاع رسانی تبریک می گویم.

سیدحمیدطهایی

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد