درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16717صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 24 اردیبهشت 1394 - 10:45
پیام تبریک منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
اهمیت و نقش روز افزون روز 27 اردیبهشت؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
مقام معظم رهبری (مدطله العالی): «روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد».
  

پیام تبریک منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، منصور شیخ الاسلامی - مقام معظم رهبری (مدطله العالی): «روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد».


در دورانی که شبکه های تعاملی مجازی، یکایک مرزها و فاصله ها را پشت سر گذاشته و تمامی انسان ها در سراسر زمین را به هم پیوند داده اند بی شک مجموعه ای موفق خواهد بود که بتواند در جهت اقناع افکار عمومی، با بهره وری بهینه از منابع انسانی کارآزموده و متبحر، تلفیقی از علم و هنر را در قالب روابط عمومی به خدمت بگیرد.


امروزه گسترش فناوری های اطلاعاتی فعالیت روابط عمومی ها را با چالشی جدی روبرو کرده است: از سویی مخاطبان، مشترکان و مشتریانِ بالفعل و بالقوه، بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند و از سوی دیگر شاهد تزاحم و ترافیک رسانه ها، بازاریابان و آگهی دهندگانی هستیم که فضای غبارآلودی از داده ها و اطلاعات ایجاد کرده اند. در چنین شرایطی وجود متخصصان روابط عمومی که بر دانش روز مسلط بوده و توان و نیز خلاقیت به کارگیری شیوه های علمی و هنری را برای اطلاع رسانی و تبیین فعالیت های هر مجموعه داشته باشند بیش از هر زمان دیگری ضروری می نماید. برخی کارشناسان ارتباطات حتی پا را از این فراتر نهاده و معتقدند فعالیت های مبتنی بر علم ارتباطات، نهایتا حتی موجب ایجاد تحولات اساسی در فرایند اندیشه ها و بالطبع رویدادها خواهد شد. از این روست که امروزه شاهدیم در کشورهای پیشرفته، واحدهای روابط عمومی با ایفای نقش و رسالت واقعی خود در حوزه اطلاع رسانی به جامعه مخاطبان و همچنین اطلاع یابی از افکار عمومی، به منزله نهادی مدیریتی و مشورتی از جایگاه والائی در ارتقاء و پیشرفت سازمان متبوع خود برخوردار هستند که نادیده گرفتن نقش آنها بدون شک خسارات جبران ناپذیری را متوجه آن سازمان ها و موسسات خواهد کرد.


روز 27 اردیبهشت که روز «ارتباطات و روابط عمومی» نام گرفته تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این بخش، اعم از ارزیابی قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.


اینجانب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی همکاران دست‌اندرکار عرصه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور، که منشأ آثار و برکات فراوانی در حوزه اطلاع‌رسانی این نظام بوده اند، امیدوارم که این مناسبت، زمینه‌ای را برای توجه جدی و بیش از پیش مدیران ارشد این نظام و کمک به تجهیز منابع و ارتقای جایگاه روابط عمومی فراهم نماید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد