درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1671صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 9 مهر 1391 - 09:55
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد/ نقش روابط عمومی‌ها در مدیریت جنگ نرم کلیدی است
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد گفت: نقش روابط عمومی‌ها در مدیریت جنگ نرم کلیدی است. وی با بیان اینکه فضای فعلی دیگر فضای گذشته نیست، عنوان کرد: آنچه در فضای فعلی وجود دارد یک جنگ نظامی نیست بلکه جنگ نرمی است که دشمنان ما به دنبال آن هستند.
  

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد گفت: نقش روابط عمومی‌ها در مدیریت جنگ نرم کلیدی است.
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی حامد مقدم در نشست شورای اداری روسای روابط عمومی‌های معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری مشهد به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در آن دوران از نظر ایدئولوژی نگاه ما دفاع بود که با پیروزی هم همراه شد.
 وی با بیان اینکه فضای فعلی دیگر فضای گذشته نیست، عنوان کرد: آنچه در فضای فعلی وجود دارد یک جنگ نظامی نیست بلکه جنگ نرمی است که دشمنان ما به دنبال آن هستند.
 مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد افزود: ما به عنوان بزرگترین روابط عمومی استان باید از منظر روابط عمومی به جنگ نرم نگاه کنیم.
 وی اظهار کرد: امروز تکلیف همه ما در جنگ نرم بوده و این جایگاه، محل عمل است.
 حامدمقدم ادامه داد: در حال حاضر دشمنان در جنگ نرم فکر مخاطبان را هدف گرفته‌اند تا با عملیات‌های از پیش تعیین شده روی افکار مردم تاثیر بگذارند و ما در خنثی کردن این برنامه‌ها نقش کلیدی داریم.
 سخنگوی شهرداری مشهد به دو نقش عمده روابط عمومی‌ها در مدیریت جنگ نرم اشاره کرد و توضیح داد: راه اول بیان نقاط قوت است چرا که رسانه‌های غربی و سایت‌های وابسته به آن‌ها هر روزه به صورت‌های مختلف به دنبال نشان دادن ناکارآمدی هستند.
 وی تاکید کرد: به دنبال این امر ما باید با بیان نقاط مثبت و قوتی که داریم به صورت خلاقانه و حرفه ای، نشان دهیم نه تنها ناکارآمد نیستیم بلکه کارآمدی بالایی هم داریم.
 به گفته وی در هر دستگاهی روابط عمومی‌ها هستند که باید نشان‌دهنده کارآمدی باشند که در غیر این صورت عملکردها زیر سوال خواهد رفت.
 حامدمقدم تلاش برای تشریک مساعی را دومین نقش عمده روابط عمومی‌ها در مدیرت جنگ نرم دانست و تصریح کرد: دشمنان همیشه به دنبال نشان دادن نیمه خالی لیوان هستند که ما باید با عملکرد و مدیریت خود کنترل‌کننده باشیم.
 وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر انتقال مشکلات از سوی روابط عمومی‌ها به مردم، گفت: باید مشکلات به موقع به مردم منتقل شود تا آنها هم در جریان قرار گیرند.
 وی با بیان اینکه چرا مدیران از بیان مشکلات فرار می‌کنند؟ اظهار کرد: گفتن مشکلات ضعف ما نیست.
 وی همچنین با یادآوری از برگزاری موفق اولین دوره جشنواره ملی شهرنگار، عنوان کرد: ما در این جشنواره رسانه‌ها را در کنار خود دیدیم نه در مقابلمان و آن‌ها را کمک‌کننده به خود می‌بینیم.
 وی اضافه کرد: ما در مقابل جنگ نرم، هم رسانه مکتوب و هم دیداری و شنیداری را داریم که باید از ظرفیت آن‌ها برای داشتن بهترین عملکرد استفاده کنیم.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد