درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16644صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 اردیبهشت 1394 - 12:29
رییس دانشگاه پیام نور: دانشجو به عنوان اصلی‌ترین مخاطب، حلقه مفقوده روابط عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی روابط عمومی افزایش سرمایه اجتماعی است، گفت: متاسفانه دانشجو به عنوان اصلی ترین مخاطب، حلقه مفقوده‌ی روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی روابط عمومی افزایش سرمایه اجتماعی است، گفت: متاسفانه دانشجو به عنوان اصلی ترین مخاطب، حلقه مفقوده‌ی روابط عمومی است.

به گزارش گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، محمدعلی سرلک با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال همدلی و همزبانی، دولت و ملت افزود: روابط عمومی ها در تحقق این شعار نقش بسیار اساسی و مهمی بر عهده دارند.

وی با تاکید بر این که به فراخور تغییرات جامعه، نیاز و سلیقه مخاطب نیز تغییر می کند، بیان داشت: وظیفه روابط عمومی انتقال نیاز و سلیقه مخاطب به سازمان مربوطه و همچنین تبیین توانمندی ها و ظرفیت های سازمان ها به مردم از سوی دیگر است.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه باید زمینه ی رشد، تکریم و آموزش نیروی های انسانی فراهم شود، بیان داشت: باید زمینه بهبود فرایندهای کاری وکیفیت بخشی به فرآیندها، فراهم شده و در راستای افزایش رضایت مندی دانشجو تلاش شود.

وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی جهت دهی به افکار عمومی است، گفت: مهمتر از کاری که ما در دانشگاه انجام می‌دهیم استنباط جامعه از فعالیتهای ما است.

وی افزود: لازم است ما در مورد شناسایی سرمایه های اجتماعی که همان دانشجوها هستند بهتر از گذشته عمل کرده و از دانشجویان برای ارتقاء روابط عمومی نظام دانشگاهی کمک بگیریم.

دکتر حمید رضا کمالی معاون پژوهشی دانشکده خبر نیز در سخنانی خاطر نشان ساخت: باید دغدغه های دانشجویان و اساتید حاضر در همایش به صورت دقیق و کارشناسانه با حضور اساتید و صاحب نظران بررسی شود تا در آینده در دانشکده های ارتباطات و رسانه مورد استفاده ی جدی تر قرار گیرد.

همچنین دکتر امید علی مسعودی؛ مدرس دانشگاه و مدیر گروه ارتباطات دانشگاه سوره تاکید کرد: یکی از چالشهای فعلی جامعه بی توجهی برخی از فعالان روابط عمومی به اخلاق حرفه ای و افزایش سواد رسانه ای در طول مدت همکاری با روابط عمومی ها است که باید در این همایش برای طرح مسائل اخلاقی جایگاه مناسبی در نظر گرفته شود.

علیرضا دباغ؛ رئیس دپارتمان فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نیز موضوع روابط عمومی دیجیتال را حائز اهمیت خواند و از مسئولین اجرایی همایش درخواست کرد بخشی ویژه نقد و بررسی پورتال ها و سایت های روابط عمومی سازمان ها اختصاص یابد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد