درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16571صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 - 10:37
9 نشانه ای که برای ایجاد شریک ارتباطی دیجیتال جدید به آنها نیاز دارید
آیا از ارتباطات دیجیتال کنونی خود راضی هستید؟
نوشته: شریل- لین کالینز - اگر ارتباط دیجیتال، هسته تجارت شما را نمی‌سازد، پس در تماس بودن با پیشرفت‌های جدید و نوآوری برایتان کاری دشوار خواهد بود. در پی شریکی باشید که با ارتباط دیجیتال زندگی می‌کند و آن را تنفس می‌کند- کسی که برای شما ایده‌های جدید، تفکر انتقادی و پیشنهادات راهبردی را به ارمغان می آورد.«آیا از ارتباطات دیجیتال کنونی خود راضی هستید؟»
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «بیش از آن که فقط به یک وسیله/ گزینه در جهت اهداف خودم نیاز داشته باشم، به شریک ارتباطی و تیم مدیریت حساب اختصاصی نیاز دارم که به اهداف اهمیت می دهد»- آیا شما دارای این ویژگی‌ها هستید؟


اگر در حال حاضر مشغول انجام ارتباطات درون شرکتی هستید یا چندین سرمایه‌گذار را در اختیار دارید که الزامات زیادی را برای شما به انجام می‌رسانند- تحکیم ارتباطات دیجیتال با شریکی را در نظر داشته باشید که می‌تواند به صورت دقیق نقاط ضعف شما را یافته و برطرف نماید.

شریل-لین کالینز، مدیر تجارب مشتریان در استاریاتا می‌گوید، «شریک ارتباطات دیجیتال شما فقط نباید ایمیل ارسال کند: بلکه باید سهولت، تعطیلات، بخش‌های خاص، فرصت‌ها، پیشنهادات فردی و ویژه، آخرین خبرها، خوشامدگویی‌های گرم و صمیمانه، تبریک روز تولد، تبریک ولنتاین به صورت ناشناس، اطلاعات ضروری برای مشتریان و نتایجی بسیار خوب را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر هریک از گزاره های زیر در شما وجود دارد- پس وقت آن رسیده تا به شریک ارتباطی دیجیتال جدیدی باشید:


1. به شما برای کاهش هزینه های ارتباطی نیاز دارم
اگر هزینه های داخلی شما (هزینه های فنی، منابع انسانی و مدیریتی) شما بسیار بالا می باشند، یا اینکه احساس می کنید که به یک سازمان ارتباطی دیجیتال مبلغی هنگفت را پرداخت می کنید- پس به دنبال شریکی باشید که همگام با شما کار می‌کند تا هزینه‌های ارتباطی را کاهش دهد، و در عین حال تجارب مشتریان شما را نیز بهبود و ارتقا می‌دهد.


2. سیستم‌های داخلی من قادر نیستند آنچه را که من به آنها نیاز دارم فرآهم آورند.
تکنولوژی شما را سردرگم یا ناتوان نکند و یا شما را مجبور ننماید تا از سیستم‌های داخلی خود برای مقاصدی بیش از آنچه استفاده کنید که برای آنها ایجاد شده‌اند (نظیر استفاده از سامانه ایمیل اوت‌لوک برای ارسال ایمیل‌های بازاریابی انبوه!). شریکی را پیدا کنید که از راه حل مناسب برخوردار می‌باشد و می‌تواند بار را از دوش سیستم‌های داخلی شما بردارد.


3. نمی توانم مهارت‌های داخلی‌ای را پیدا کرده یا حفظ نمایم که به طراحی و اجرای ارتباطات می‌پردازند
جذب و حفظ استعدادهای دیجیتال وقتی که برای مرکزیت تجارت شما بکار گرفته نمی‌شوند دشوار است. در حالی که سازمان‌های بسیاری تمایل به انجام هرکار مفیدی را در سازمان خود دارند، واقعیت این است که شریک فنی کاری با کیفیت بالاتر را انجام می‌دهد، مدت زمان برنامه‌ریزی کمتر و بهتری را به ارمغان می‌آورد و مدیریت منابع انسانی با وجود او دیگر مشکل نخواهد بود.


4. آدرس ایمیل یا مجوز لازم برای ارتباط ارتباط الکترونیک را ندارم
این یک بهانه معمول برای عدم شروع و یا عدم بهبود استراتژی ارتباطی دیجیتال است. مجبور نیستید به تنهایی از سد این مانع بگذرید. شریک ارتباطی دیجیتالی را پیدا کنید که به شما هم در دستیابی به مخاطبین کمک می‌کند و هم مجوزهای مورد نیاز را برایتان فراهم می‌آورد.


5. باید امنیت مدارک/اطلاعات/فرآیندهایم را افزایش دهم
برخی از سازمان‌ها در تولید مدارک خوب عمل می‌کنند، اما قادر نیستند به خوبی و به شکلی مناسب از آنها محافظ نمایند. این به معنای عدم برآورده شدن انتظارات مشتریان از نظر امنیت قوانین و بهترین فعالیت صنعتی می‌باشد. شریک ارتباطی شما باید قادر باشد تا هم پیام‌های بازرایابی/تعاملی مستقیم را ارسال نماید و هم اینکه بتواند امنیت لازمه را برای مدارک محرمانه فراهم آورد.


6. از کمپین‌هایم نتایج مورد نیاز را حاصل نمی‌کنم
هر ارتباطی که برقرار می‌کنید باید از نتایج قابل قبولی برخوردار باشد، اگر به هدف خود دست پیدا نمی‌کنید- هدف تان خواه کلیک مشتریان روی گزینه‌های مورد نظر شما باشد، یا جذب آنها، و یا فروش یا نظرخواهی؛ در پی شریکی باشید که با شما برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت تان همکاری می‌کند.


7. می‌خواهم از اطلاعاتم برای ارائه تجارب اختصاصی استفاده نمایم
مشتریان انتظار سطحی از خصوصی سازی را دارند، نه تنها برای نشان دادن این که ارائه دهنده پذیرنده را بخوبی می‌شناسد، بلکه مهمتر از آن، آنها انتظار اطلاعاتی را در ارتباط دارند که با آنها مرتبط می‌باشد. استفاده از داده‌ها برای اختصاصی‌سازی، پیشنهاد روشی بسیار خوب برای جذب و مشارکت بیشتر است. شریکی را پیدا کنید که تقسیم‌بندی پایگاه اطلاعاتی و قوانین دشوار تجاری را به بهترین شکل ارائه می‌دهد.


8. برای مدیریت چندین سرمایه‌گذار از نظر استانداردها/هزینه‌ها/فرآهند در تلاش و نبرد هستم.
آیا گاهی از اوقات آرزو می‌کنید که ای کاش فقط یک سرمایه‌گذار داشتید که قادر بود تا تمام ارتباطات دیجیتال را کنترل نماید؟ آیا در حال حذف نیاز به مدیریت، میانجی گری و سنجش چندین سرمایه‌گذار هستید؟ چنین شریکی وجود ندارد، بنابراین می‌توانید تمامی ارتباطات دیجیتال خود را تحت لوای یک سقف تحکیم و یکپارچه سازی نمایید.


9. به دسترسی به ایده های جدید و نوآوری در فضای ارتباطی نیاز دارم
اگر ارتباط دیجیتال، هسته تجارت شما را نمی‌سازد، پس در تماس بودن با پیشرفت‌های جدید و نوآوری برایتان کاری دشوار خواهد بود. در پی شریکی باشید که با ارتباط دیجیتال زندگی می‌کند و آن را تنفس می‌کند- کسی که برای شما ایده‌های جدید، تفکر انتقادی و پیشنهادات راهبردی را به ارمغان می آورد.
«آیا از ارتباطات دیجیتال کنونی خود راضی هستید؟» به خاطر داشته باشید که شریک ارتباطات دیجیتال نباید فقط ایمیل بفرستد، وجود او باید برای شما نتیجه‌بخش باشد.... کالینز نتیجه گرفت: درست انتخاب کنید».

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد