درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16479صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 - 11:22
روابط عمومی ها در ارتقای ورزش استان تهران نقش ویژه دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: امسال فعالیت های این اداره کل شتاب ویژه ای خواهد داشت و نقش روابط عمومی ها در ارتقاء این فعالیت ها تعیین کننده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: امسال فعالیت های این اداره کل شتاب ویژه ای خواهد داشت و نقش روابط عمومی ها در ارتقاء این فعالیت ها تعیین کننده است.

به گزارش راوی نیوز، حمید رضا گرشاسبی در دومین نشست شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان در سال ۹۴ افزود: تهران نماد و الگوی سایر استان ها و پیشانی ورزش کشور است و همه باید تلاش کنند تهران به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه در سال۹۴ بخش عمده ای از این تلاش ها صورت خواهد گرفت، یادآور شد: ما در جایگاه حساسی قرار گرفته ایم و سرنوشت جوانان و سلامت مردم در دست ماست و اگر کم کار باشیم، متاسفانه بیمارستان ها پرکار خواهند شد.

گرشاسبی تاکید کرد: رسالت سنگینی بر عهده روابط عمومی هاست و اگر آنها پر کار نباشند، هیچ کدام از این فعالیت ها نمود پیدا نخواهد کرد وباعث دلسردی مسئولین می شود.

وی به مسئولیت روابط عمومی در دو بعد درون سازمانی و برون سازمانی اشاره کرد و گفت: در بعد درون سازمانی، روابط عمومی ها دل ها را به هم نزدیک کرده و به قلب مدیران و همکاران نفوذ می کند و در بخش بیرونی، ارتباط با سایر دستگاه های مرتبط را تعمیم می دهد تا نواقص مرتفع شود.

گرشاسبی یادآور شد: در بخش ورزش و بخش جوانان که دنیایی از شور و نشاط است، اگر موفق عمل نکنیم، ناامیدی در جوانان نمود پیدا می کند.

به گفته وی براساس تقویم تنظیم شده در سال۹۴، فعالیت های روابط عمومی ها سه برابر سال های گذشته شده و در بخش های مختلف نیز سعی می شود تلاش ها مضاعف شود.

گرشاسبی برضرورت تعامل بین دستگاهی تاکید کرد و افزود: با هماهنگی یکدیگر و تعامل خوب، بایستی امکانات مناسبی را برای خدمت رسانی به ویژه به افرادی که در معرض آسیب هستند، مهیا کرد.

مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران نیز در این نشست از چگونگی شکل گیری هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهر تهران گفت و افزود: این شورا که مصوبه هیات وزیران را دارد از سال۸۶ تشکیل شده و مرکزیت آن با وزارت ارشاد است.

قربانی که دبیری شورای هماهنگی روابط عمومی تهران را نیز برعهده دارد، افزود: در شهر تهران هفت نفر اعضای این مجموعه هستند .

مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیر در این نشست گفت: هدف اصلی ما اجرای سیاست این اداره کل بر مبنای تعالی ورزش استان تهران و تجلی ورزش کشور است که شعار اصلی و محوری ورزش و جوانان استان تهران خواهد بود.

پیام نظر افزود: شفاف سازی باید مبنای کار روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان باشد و اگر امروز سی امین نشست روابط عمومی ها را در بحث شورای منتخبان برگزار کردیم، شاکله این مجمع در سال۷۸ توسط مدیرکل بنا نهاده شد.

در این نشست اعضای شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان تهران ضمن معرفی خود به ارائه نقطه نظرات شان در خصوص ارزیابی روابط عمومی ادارات حوزه ها، شهرستان ها و هیئت های ورزشی استان تهران به منظور معرفی روابط عمومی های برتر سال ۹۳ که قرار است درهفته روابط عمومی برگزار شود، پرداختند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد