درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16317صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 23 فروردین 1394 - 14:19
روابط عمومی برای برندسازی و حفظ برند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیصل مشتاق- کسب و کارهای هوشمند هرگز نمی توانند نیاز و اهمیت روابط عمومی را در جهان به شدت رقابتی بازاریابی و ساخت تصویر انکار کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیصل مشتاق- کسب و کارهای هوشمند هرگز نمی توانند نیاز و اهمیت روابط عمومی را در جهان به شدت رقابتی بازاریابی و ساخت تصویر انکار کنند.


نام، تصویر و شهرت سه واژه ای هستند که به نظر کوتاه و ساده می رسند و هنوز بقای یک کسب و کار یا شهرت آن در بازار به شدت وابسته به این سه اسم انتزاعی است. اما روابط عمومی (پی آر) چنین رویکرد اثربخشی بر بازاریابی دارد که تغییر شکل نامحسوس به محسوسات و ضمنی به صریح پدید می آورد. روابط عمومی به عنوان رویکردی در بازاریابی و تبلیغات معرفی شده است. اکنون، نام، تصویر و شهرت می توانند دیده شوند، مشاهده شده و از چشمان رسانه ها احساس شوند.

 

روابط عمومی این روزها به شدت متقاعد کننده و قدرتمند است که به سادگی می تواند درک مردم را از محصول یا شخص تغییر دهد. چیزهایی که فقط محصولات به رسمیت شناخته نشده در بازار چند ماه گذشته تبدیل به برندهای بزرگ امروز می شوند و این روابط عمومی است که نام را تقویت می کند و تصویر را ساخته و شهرت برندهای موفق عصر حاضر را در حوزه بازار رقابتی رقم می زند.


روابط عمومی نه تنها برند را می سازد، بلکه از آن محافظت هم می کند، آن را نگهداری کرده و برند را از تهدیدها حفظ می کند. اگرچه این یک خطای ارتباطی باشد یا بحران تصویر، روابط عمومی یک برند را از همه احتمالات بازار حفظ می کند. روابط عمومی بر روی شکاف میان رسانه و مشتری پل می زند و شک و تردید ها را از بین برده و بیانیه ای صحیح و صریح اعلام می کند، مخاطبان هدف را آرام کرده و تصویر مخدوش شده را با ارائه مباحث مثبت و سازنده ترمیم می نماید.


نقش روابط عمومی افزایش بسیاری از فضاها پس از ظهور رسانه های دیجیتال است، جایی که پیام های منفی ممکن است به صورت ویروسی در ثانیه ها مسیری طولانی را در سایت های رسانه اجتماعی طی کنند. در رسانه اجتماعی، اخبار منفی سریعتر از آتش پخش می شوند و مشتریان نمی توانند در چنین شرایطی با آن مقابله کنند. در وقت حمایت ترویج، این روابط عمومی است که از نام، تصویر و شهرت مشتری محافظت می کند. استفاده از همه استراتژی های مدیریت بحران ممکن ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد و حتی یک کمپین مثبت سازنده را به بحران تجاری بزرگی تبدیل کند که فرصت های زیادی در آن از بین برود.


کارآفرینان و کسب و کارهای هوشمند آژانس های روابط عمومی را فقط برای ترویج و بازاریابی استخدام نمی کنند. روابط عمومی برای آنها سرمایه گذاری عالی شرکتی است که تصویر آنها را بهبود می بخشد و فرصت های کسب و کار عمده ای را برایشان فراهم می کند. مردم، به ویژه سرمایه گذاران توجه کمتری به تبلیغات برای مقایسه مقالات و گزارش های خبری در رسانه های آنلاین و آفلاین می کنند. تلاش در این حوزه از پول با ارزش تر است و به همین دلیل است که اکثریت کسب و کارها در حوزه مدرن به سمت روابط عمومی معطوف شده اند، که موثر تر و اقتصادی تر از تبلیغات است. در اینجا من می خواهم یک بار دیگر بگویم که روابط عمومی نیاز به عمومی سازی برای آینده کسب و کار نیست بلکه موثرترین راه برای حفاظت از نام، تصویر و شهرت است.


منبع: http://www.promotionworld.com/marketing/promotion/article/150408-pr-for-branding-and-brand-saving
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد