درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16313صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 فروردین 1394 - 09:41
محورهای دانشگاهی هفته ی روابط عمومی کشور مشخص شد
محور فعالیتهای دانشجویی و دانشگاهی هفته ی روابط عمومی کشور در سومین نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی همایش دانشجویی و دانشگاهی هفته ی روابط عمومی مشخص شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این جلسه مقرر شد هم اندیشی «روابط عمومی و دانشگاه؛ گفت و گو و همدلی» با همکاری و مشارکت دانشکده خبر، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران برگزار شود.

محمد صادق افراسیابی؛ دبیر همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته ی روابط عمومی ایران در این نشست تاکید کرد: در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی یکی از مهمترین اولویتهای روابط عمومی ها باید توجه به دانشگاه و دانشجو به عنوان محور تولید فکر و اندیشه ی انتقادی باشد. بنابراین باید بستری فراهم شود تا دانشگاهیان و دانشجویان بتوانند نظرات خویش را در خصوص نقاط قوت و ضعف رشته و حرفه ی روابط عمومی در کشور بیان نمایند.

در این جلسه مقرر شد فراخوان همایش دانشگاهی و دانشجویی روابط عمومی و سواد رسانه ای با هدف توجه اقشار دانشگاهی به موضوع سواد رسانه ای در هفته ی آتی اعلام و همایش مذکور همزمان با بازگشایی دانشگاه ها در مهرماه برگزار شود.

همچنین در ادامه محمد رضا پارسیان به عنوان قائم مقام دبیر همایش دانشگاهی و دانشجویی ی هفته ی روابط عمومی ایران، محمد تقی کمالی به عنوان دبیر هیات علمی این همایش، فرشاد شهید زاده به عنوان مسئول کمیته ی چاپ و انتشارات، هانیه ناظری به عنوان دبیر شورای برنامه ریزی و هماهنگی و دکتر حنیف غفاری به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی همایش مذکور معرفی شدند.


منبع: هموطن آنلاین
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد