درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16286صفحه نخست » پنجشنبه، 20 فروردین 1394 - 13:58
بیمه 300 هنرمند و خبرنگار حذف شده است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل با تایید خبر حذف شدن بیمه 300 نفر از هنرمندان و خبرنگاران در استان اردبیل نسبت به پیگیری آن و تلاش برای رفع این مشکلات قول مساعد داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل با تایید خبر حذف شدن بیمه 300 نفر از هنرمندان و خبرنگاران در استان اردبیل نسبت به پیگیری آن و تلاش برای رفع این مشکلات قول مساعد داد.


مهدی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اخیرا صندوق حمایت از هنرمندان و نویسندگان لیست 300 نفر از افرادی که نامشان از پوشش بیمه‌ای حذف شده است را به بیمه‌ها اعلام کرده که ضرورت دارد مسئولان به ویژه وزارت ارشاد با همفکری و پیگیری بیشتر این مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنند.


وی افزود: برای گروه‌های هنری قرار شده است با تاییدیه انجمن‌ها و همراهی وزارت ارشاد مشکلات به وجود آمده برطرف شود، اما مشکل خبرنگاران در خصوص برقراری بیمه حذف شده هنوز در هاله‌ای از ابهام است.


رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام کرده است که کل نشریات باید خبرنگاران را بیمه کنند در حالی که به دلیل نامناسب بودن وضعیت درآمدی صاحبان نشریات در این زمینه بعید به نظر می‌رسد کار خاصی انجام شود.


حسین‌نژاد بیان کرد: نوعی بی‌اعتمادی بین نشریات با وزارت ارشاد رخ داده است به طوری که آنها با توجه به پرداخت نشدن یارانه خودشان اعتمادی به وزارت ارشاد ندارند و کمتر تمایل به بیمه کردن افراد زیر پوشش خود دارند و این نیز منطقی به نظر می‌رسد.


این مسئول ادامه داد: با همفکری و هماهنگی که با مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان اردبیل داشتیم قرار شده است با حضور خود افرادی که بیمه آنها در مجموع صنف خبرنگاران حذف شده برطرف شود و آنها نسبت به ادامه پوشش بیمه‌ای خود امیدوار باشند.


رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل در پایان یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا با رایزنی‌هایی که با تامین اجتماعی استان داریم و مراجعه خود خبرنگاران مشکل به وجود آمده برای حدود 50 نفر از خبرنگارانی که اغلب نیز افراد باسابقه هستند و پوشش بیمه‌ای آنها در سال جدید با مشکل و نارسایی روبه‌رو شده برطرف شود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد