درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16271صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 19 فروردین 1394 - 15:32
نسل وای تلویزیون را به هوای دستگاه های هوشمند رها کرده است
آمار خیره کننده از تغییرات رسانه ای در بین استفاده کنندگان اینترنت
بر اساس یک نظر سنجی که اخیرا توسط تولید کنندگان جهانی تکنولوژی، ایسوس، در میان افراد 18 تا 34 ساله در ایالات متحده امریکا انجام شده است، تلویزیون به عنوان اولویت 40 تا 21 درصد از پاسخگویان برای سرگرمی معرفی شده است. همزمان، آنها نمی توانند بدون گوشی های هوشمند خودشان زندگی کنند 22 تا 50 درصد از پاسخگویان را در بر می گیرند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس یک نظر سنجی که اخیرا توسط تولید کنندگان جهانی تکنولوژی، ایسوس، در میان افراد 18 تا 34 ساله در ایالات متحده امریکا انجام شده است، تلویزیون به عنوان اولویت 40 تا 21 درصد از پاسخگویان برای سرگرمی معرفی شده است. همزمان، آنها نمی توانند بدون گوشی های هوشمند خودشان زندگی کنند 22 تا 50 درصد از پاسخگویان را در بر می گیرند.


این روند به ما می گوید که تغییرات عمده ای در سراسر جهان و از جمله در آفریقای جنوبی در حال وقوع است. سیفیسو نهالایو، متخصص بازاریابی ایسوس افریقای جنوبی، معتقد است که نسل وای افریقای جنوبی در حال حاضر از حرکت به سمت کانال های سنتی سرگرمی دور می شود. در این شرایط فشار زیادی برای منسوخ شدن شبکه های تلویزیونی در آینده است.
 

چشم انداز تغییر رسانه
آمار چشم اندازی از تغییرات رسانه ای ارائه می دهد که 91 درصد از استفاده کنندگان اینترنت از گوشی های هوشمند استفاده می کنند در عین حال 81 درصد از میان استفاده کنندگان وب، از گوشی های هوشمند برای رفتن به اینترنت بهره می برند. پیمایش چند ملیتی نشان می دهد که 93 درصد از این نسل جدید از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و از طریق آن با بسترهای رسانه اجتماعی تماس می گیرند: 59 درصد فیسبوک، 55 درصد واتس آپ، 27 درصد توییتر، 26 درصد یوتیوب، 25 درصد اینستاگرام، 21 درصد پینترست.


نهالاپو می گوید: «دستگاه های موبایل هوشمند به معنای این هستند که اطلاعات تقریبا بلافاصله در دسترس است. نسل وای اکنون تنها باید چند کلید را فشار دهند که آنچه را که دنبال آن هستند داشته باشند و برندهایی که آنها بدان وفادارند نیز همینطور است. جریانی از دستگاه به آنها اجازه می دهد که آنها هنرمندان مورد علاقه خودشان را از پیرامون جهان به طور زنده مشاهده کنند. این سهولتی که نسل وای در دسترسی به اطلاعات در اختیار دارد به شدت آنها را از رسانه هایی چون تلویزیون و رادیو بی نیاز کرده است. بدین ترتیب، برنامه نویسی زمانبندی شده به تلاش برای هماهنگ سازی سرعت نیازها به رضایت نسل وای ادامه می دهد و نسل آنها جانشین نسل بعدی می شوند.»


دستگاه های رقابتی
در افریقای جنوبی، ابزارهای موبایل در حال رقابت پهلو به پهلوی رسانه های سنتی از قبیل تلویزیون هستند. در سال 2014 آمپس گزارش کرد که از سال 2009دستگاه های موبایل جایگزین تلویزیون و رادیو در کشور شده است.

وی می افزاید: «تلویزیون برای حفظ ارتباط خود در جهان به سرعت حرکت می کند. در حال حاضر، محتوای فیلم ها به گونه ای ساخته می شوند که در دستگاه های کوچکتر موبایل نیز قابل مشاهده باشند. این یکی از راه هایی بوده که تلویزیون در این روند خواسته است با موبایل پیش برود. برای مثال دی اس تی وی را می توان نام برد.»


نوآوری دستگاه همچنین به این معناست که سرگرمی از طریق ابزارهای موبایل به آسانی برای تماشا و به طور برابر تجربه ای را برای «تماشای تلویزیون» ارائه می دهد که می توان از زنفون 2 در افریقای جنوبی برای مثال نام برد. با این حال آینده تلویزیون باید از طریق نسل لنزهای در حال تغییر دیده شود.

ناهالایو نتیجه می گیرد: «من فکر می کنم که نیاز است اشکال سنتی به آرامی محو شوند، همچنین پخش کننده ها نیاز دارند که جویای روش های جدید و موبایلی برای جلب مخاطبان باشند. در این میان، اشکال سنتی سرگرمی همچنان به مسیر خود ادامه می دهند. (برای یک دوره تا حدی ناشناخته این مساله ادامه خواهد داشت).


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد