درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 19:42   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16221صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 17 فروردین 1394 - 11:32
دکتر سبحانی: روابط عمومی در سال 93 به دور از غفلت و شعارزدگی به وظیفه خود عمل کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی در سال 93 به دور از هرگونه غفلت و شعارزدگی به وظیفه خود عمل کرد و موفقیتها و عملکرد سایر واحدهای سازمان را به نحو مطلوب به سمع و نظر عموم مردم رساند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی در سال 93 به دور از هرگونه غفلت و شعارزدگی به وظیفه خود عمل کرد و موفقیتها و عملکرد سایر واحدهای سازمان را به نحو مطلوب به سمع و نظر عموم مردم رساند.

این مطلب را دکتر سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان در جریان دیدار با کارکنان روابط عمومی و تبیین خط مشی این واحد در سال جدید مطرح کرد و با اشاره به موفقیتها و افتخاراتی که شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته کسب کرد، افزود: سال 93 به معنای واقعی سال رسیدن به اهداف چالشی بود که هرکدام برای خود تلاش های بسیاری را به دنبال داشت.

 

در آغاز سال گذشته اهداف چالشی با ارزش و بسیار مهمی را برای شرکت ترسیم کردیم که بعضأً دستیابی به آنها را غیر ممکن یا بسیار سخت می‌دانستند اما مشاهده کردیم، هرگاه کار برای رضای خداوند و خدمت به جامعه و کشور باشد، خداوند هم کمک می‌کند. به عنوان مثال برای دست‌یابی به اهداف تولید فولاد خام نیاز مبرمی به گندله داشتیم و با توجه به محدودیت های داخلی ناچار به واردات گندله شدیم که این کار دقیقأً مصادف شد با کاهش جهانی قیمت گندله که در نهایت قیمت گندله وارداتی را به قیمت های داخلی نزدیک و از وارد آمدن هرگونه بار مالی اضافی به شرکت جلوگیری کرد که این همان تحقق وعده الهی است برای کمک به کسانی که خدمت و رضای خداوند را سرلوحه کار خود قرار می‌ دهند.

وی از صادرات 1.5 میلیون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به بازارهای جهانی از جمله بازارهای اروپایی و خاور دور، کسب تندیس زرین تعالی سازمانی و مفتخر شدن فولاد مبارکه به دریافت عنوان شرکت سرآمد کشور، برترین شرکت دانشی کشور، شرکت برتر بهره‌وری، تندیس سیمین چهارستاره تعالی آموزش و .... به عنوان مهمترین افتخارات به دست آمده در سال 93 نام برد و تصریح کرد: این از اهمیت بسیاری برخوردار است که روابط عمومی با اطلاع رسانی خوب خود در داخل و خارج از کشور شرایطی فراهم کرد تا سایر کشورها بدانند شرکت فولاد مبارکه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مدیر عامل فولاد مبارکه ادامه داد: همچنانکه در حیطه اطلاع رسانی و تبلیغات، شعارزدگی می‌‌تواند برای سازمان مضرباشد، نباید فراموش کرد که کم گویی نیز می‌تواند بلای جان روابط عمومی و در نهایت سازمان باشد که خوشبختانه روابط عمومی شرکت در سال گذشته توانست با اطلاع رسانی دقیق و به موقع در همه بخش ها موفق عمل کند.

دکتر بهرام سبحانی در همین رابطه به اهمیت عملکرد به موقع و مؤثر روابط عمومی در نمایشگاه‌های داخلی و بویژه نمایشگاه‌های خارج از کشور اذعان داشت: اینکه در نمایشگاه های خارجی استقبال بسیار خوب مدیران و نمایندگان شرکتهای معتبر اروپایی را از محصولات فولاد مبارکه مشاهده می‌کنیم موفقیت بسیار بزرگی است. مشتریان اروپایی فولاد مبارکه علی رغم وجود محصولات ارزان قیمت در بازار، ترجیح می‌دهند، محصولات کیفی فولاد مبارکه را خریداری کنند که این آغاز راهی موفقیت آمیز اما بسیار حساس و رقابتی است.

ایشان در تبیین اهداف سال 94 نیز تصریح کرد:باید در نظر داشته باشیم با همکاری و همدلی در همه امور و با در نظر گرفتن رضای خداوند و خدمت صادقانه به جامعه می‌توانیم سال جاری را نیز با موفقیت آغاز و به پایان برسانیم.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد