درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1622صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 2 مهر 1391 - 06:26
تجدید چاپ کتاب تجربه های ماندگار در گزارش نویسی
  

چاپ سوم کتاب تجربه های ماندگار در گزارش نویسی نوشته جان کری، با ترجمه علی اکبر قاضی زاده از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منتشر شد.

نام کتاب: تجربه های ماندگار در گزارش نویسی/ نویسنده: جان کری/ مترجم: علی اکبر قاضی زاده/ چاپ سوم: 1391/ شمارگان: 2000 نسخه/ قطع: رقعی/ تعداد صفحات: 359 صفحه/ قیمت: 5000 تومان

به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، کتاب حاضر، مجموعه ای از گزارش ها و آثار نویسندگان و گزارشگران بزرگ مطبوعاتی است که به دلیل استقبال فراوان دانشجویان و علاقه مندان و اتمام نسخه های قبلی، برای سومین بار مورد تجدید چاپ قرار گرفته است.

این مجموعه نمونه ای از کوشش حرفه ای از کار گزارشگری در انواع زمینه ها، موضوع ها، مناسبت ها و محل های گوناگون است که 70 نوع از گزارش های گزیده نویسندگان و روزنامه نگاران مطرح را در خود جای داده است. کوتاهی قطعه ها و تنوع موضوع ها از مهمترین ویژگی این کتاب به شمار می رود.

علی اکبر قاضی زاده مترجم کتاب، در مقدمه چاپ سوم اظهار می دارد که تمامی گزارش ها، بجز هفت گزارش نخست، نوشته شده از رویدادهای سده بیستم میلادی است که در آن ترتیب زمانی رعایت شده است. کلیه گزارش ها نیز غیر از چند اثر که از متون ایرانی انتخاب شده از کتاب جان کری ترجمه شده است.

گزارش و گزارش نویسی یکی از مهمترین مهارتها و بخش های کار روزنامه نگاری است که همه هوشمندی و پیش شرط های کار رسانه ای را در خود دارد. جان کری تدوین کننده کتاب برای فرایند مشاهده و تجربه شغلی در کار گزارش نویسی جایگاه والایی قائل است و غنی کردن گزارش با مشاهده های دست اول را از ضرورتهای گزارش نویسی برمی شمرد.

شایان ذکر است: کتاب حاضر به لحاظ اهمیت گزارش نویسی در مطبوعات، کوششی ارزنده برای شناخت انواع سبک ها و روش های گزارش نویسی، خلاصه نویسی و زیبانگاری است و می تواند سرمشقی مفید و آموزنده برای روزنامه نگاران و علاقه مندان این رشته باشد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد