درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16143صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 3 فروردین 1394 - 21:44
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی
حسن نبیان رییس روابط عمومی مجتمع مس شهر بابک - مسئولیت اجتماعی، مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان ها باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه و افرادی که در آن و جامعه محلی، فعالیت و زندگی می کنند، انجام دهند. در همین راستا، روابط عمومی زمانی می تواند به مسئولیت خود در این زمینه به درستی عمل نماید که برنامه های خود را با نیازهای دینفعان هماهنگ نموده باشد و این امر می باید به تمام فرآیندهای درون سازمانی تسری داده شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئولیت اجتماعی، مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان ها باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه و افرادی که در آن و جامعه محلی، فعالیت و زندگی می کنند، انجام دهند.


در همین راستا، روابط عمومی زمانی می تواند به مسئولیت خود در این زمینه به درستی عمل نماید که برنامه های خود را با نیازهای دینفعان هماهنگ نموده باشد و این امر می باید به تمام فرآیندهای درون سازمانی تسری داده شود.


انجام صحیح و موثر مسئولیت اجتماعی و انجام تعهدات اجتماعی مستلزم این است که شرکت نخست ذینفعان خود را بشناسد و سپس در راستای اهداف مشترک شرکت به طرح ریزی روابط با این مخاطبان بپردازد. همچنین شناخت جوامع محلی و تشخیص نیازهای آن و سپس برنامه ریزی برای رفع آن ها، اولویت اصلی یک شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی است.


اگر چنین اتفاقی نیفتد و طرح ریزی روابط قبلا صورت نگرفته باشد هیچ یک از ذینفعان نه تنها اهداف سازمان را نخواهند شناخت بلکه با آن نمی توانند همسو شوند و در نتیجه برنامه های مسئولیت اجتماعی شرکت با شکست مواجه می شود. علاوه بر آن بزرگترین عامل در مدیریت اعتبار یک شرکت، چگونگی عملکرد و انجام تعهدات آن، اطلاع رسانی، شفافیت، گزارش دهی و طرز برداشت ذینفعان از هدف و روش کار آن شرکت است.


لهذا مجتمع مس شهر بابک با چنین رویکردی و بر اساس سیاستگذاری های کلان شرکت، کارهای بسیاری در حوزه زیست محیطی، فرهنگی، ورزشی، زیربنایی و عمرانی و کمک های بلاعوض انجام داده است و همه این اقدامات با هدف بهبود شاخص های کیفی زندگی ذینفان صورت پذیرفته که کاملا با منطق مسسئولیت اجتماعی سنخیت و تطابق دارد.


همچنین روابط عمومی شرکت تلاش می کند در راستای سیاست های کلان به اجرای راهکارها و روش های ابتکاری مسئولیت اجتماعی بپردازد تا هرچه بیشتر و بیشتر در برآوردن انتظارات ذینفعان موفقیت بیشتری بدست آورد. انشاءالله
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد