درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1606صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 29 شهریور 1391 - 12:32
گزارش برگزاری دومین همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور/ مدیران از ظرفیت‌های روابط عمومی‌ها استفاده کنند
تخصصی کردن فعالیت های روابط عمومی ها یک نهضت و تکلیف بزرگ محسوب می شود که اکنون با همکاری مسوولان و دست اندرکاران روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور درصدد به سر انجام رساندن آن هستیم. در صدد هستیم تا با استفاده از علم روابط عمومی بتوانیم دستاوردها را به نحو احسن انتقال دهیم و لازمه این کار تلاش و برنامه ریزی صحیح و اصولی است که در حال حاضر دنبال می شود.
  

همکاری و استفاده از تجربیات باید سرلوحه کار روابط عمومی ها قرار گیرد
مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: روابط عمومی های ادارات کل این وزارتخانه برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده باید همکاری ، تعامل ، هم اندیشی و استفاده از تجربیات یکدیگر را سرلوحه کار خود قرار دهند.
محمد حسین انصاری فرد روز چهارشنبه در حاشیه دومین همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور در ساوجبلاغ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : برای توانمند سازی و بالا بردن قابلیت ها روابط عمومی های زیر مجموعه این وزارتخانه و به روز کردن آنها برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مختلف اطلاع رسانی از جمله خبرنویسی، فیلم برداری و عکاسی در دستورکار قرار گرفته است .
وی اضافه کرد: تخصصی کردن روابط عمومی ها و جدا کردن فعالیت های آنها از تلاش های خدماتی و هدایت ، اصلاح و انتقال پیام به افکار عمومی از اهداف مهمی است که در چنین همایش هایی دنبال می شود.
انصاری فرد بیان داشت : تخصصی کردن فعالیت های روابط عمومی ها یک نهضت و تکلیف بزرگ محسوب می شود که اکنون با همکاری مسوولان و دست اندرکاران روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور درصدد به سر انجام رساندن آن هستیم .
وی گفت: در صدد هستیم تا با استفاده از علم روابط عمومی بتوانیم دستاوردها را به نحو احسن انتقال دهیم و لازمه این کار تلاش و برنامه ریزی صحیح و اصولی است که در حال حاضر دنبال می شود.
وی افزود: میزبانی استان البرز در این همایش بیانگر توانمندی خوب مجموعه اداره کل ورزش و جوانان این استان و دست اندرکاران روابط عمومی آن است که توانسته اند به صورت شایسته با نظم خیلی خوب آن را ساماندهی کنند.
مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به اهمیت تغییر ساختار روابط عمومی های ورزشی کشور گفت: در سال 91 نگرش وزارت ورزش و جوانان به روابط عمومی ها همانند اتاق فکر خواهد بود و جایگاهی کاملا ارتباطی و اطلاعاتی پیدا خواهد کرد، چرا که از این پس روابط عمومی ها هستند که باید پاسخگوی تمام نیازهای اطلاعاتی مردم، مسوولان و جامعه بویژه امور ورزشی باشند.

حمایت مدیران از روابط عمومی ها انگیزه خدمات رسانی را افزایش می دهد
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت : حمایت مدیران و مسوولان از جایگاه روابط عمومی ها انگیزه لازم برای خدمت رسانی بیشتر از سوی آنها را فراهم می کند.
سید احمد رسولی نژاد در دومین همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور در ساوجبلاغ افزود: اکنون روابط عمومی ها رسالت خطیری دارند که باید این جایگاه توسط مدیران و مسئولان احیا شود.
وی اضافه کرد: در حوزه روابط عمومی ها اگر ضعف هایی نیز وجود دارد باید مدیران دلسوزانه این مشکلات را بررسی و نسب به رفع آنها اقدام کنند.
رسولی نژاد اظهار داشت: مدیران روابط عمومی ها نیز لازم است به تذکرات حقوقی توجه ویژه داشته باشند تا بتوان امور را به نحو مطلوب در بخشهای کمی و کیفی ارتقا داد.
این مسئول در ادامه سخنان خود از رسانه ها خواست تا اخبار حوزه ورزش را صحیح و درست انعکاس دهند و گفت : انعکاس مطلوب اخبار این حوزه می تواند به افزایش روحیه شادابی و نشاط در جامعه بیانجامد.
رسولی نژاد عنوان کرد: روابط عمومی های نقطه قوت هر دستگاه و اداره هستند که باید با حمایت از آنها شوق و انگیزه موجود روز به روز افزایش یابد.
 

مدیران از ظرفیت‌های روابط عمومی‌ها استفاده کنند

مدیر کل رابط عمومی استانداری البرز با اشاره به اینکه روابط عمومی‌های ادارات البرز در بخش اطلاع رسانی موفق بوده، ‌گفت: مدیران از ظرفیت‌های روابط عمومی‌ها استفاده کنند.
محمود سوداگر ظهر امروز در دومین سمینار روابط عمومی‌های ادارات کل ورزش کشور که هم اکنون در چهارباغ این استان در حال برگزاری است گفت: توانایی‌های روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های استان البرز بسیار چشمگیر شده و این بخش توانسته با استفاده از ظرفیت‌های خود در بخش‌های مختلف بسیار موفق‌تر از گذشته عمل کند.
وی تأکید کرد: توسعه و عملکرد مثبت روابط عمومی‌های این استان از زمان استان شدن البرز بسیار ارتقا یافته و ادارات و دستگاه‌های مختلف با استفاده از نیروهای کارآمد و توانمند در این حوزه توانسته‌اند علاوه بر بالا بردن عملکرد خود در اطلاع رسانی فعالیت ادارات را بیش از گذشته اطلاع رسانی نمایند.
مدیر روابط عمومی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که روابط عمومی‌ها باید به وظایف خود واقف باشند،‌ افزود: در حال حاضر حوزه روابط عمومی در استان البرز در بخش حرفه‌ای به ویژه اطلاع رسانی از موقعیت خوبی برخوردار است که باید مدیران کل از این حوزه حمایت اساسی داشته باشند.
این مسئول از مدیران روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌ها خواست تا به وظایف خود واقف باشند.
وی عنوان کرد: در این زمینه مدیران کل نیز باید از این جایگاه و حوزه حمایت داشته باشند و با ارائه تسهیلات روند امور این بخش را تسریع بخشند.
سوداگر همچنین با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و آغاز جنگ نرم دشمنان تأکید کرد: همت مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه در حوزه اطلاع رسانی می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و بصیرت و آگاهی مردم را در این حوزه ارتقا دهد.

لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌ روابط عمومی‌ها
در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز طی سخنانی بر لزوم استفاد از ظرفیت روابط عمومی‌ها تأکید و تصریح کرد: هر چه بیشتر بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم می‌توانیم در مسیر آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه گام برداریم و مردم را نسبت به آن چه که در ادارات روی می‌دهد آگاه سازیم.
حمیدرضا رضایی گفت: هم اکنون روابط عمومی‌ها بسترساز توسعه و شکوفایی استان‌ها و شهرستان‌های کشور هستند که باید از این حوزه حمایت شود.
وی ادامه داد: تفاهم و اعتماد متقابل از مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی روابط عمومی‌ها است که با به کارگیری این مهم می‌توانیم به رفع مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه روابط عمومی پرداخته و این جایگاه را به بالندگی بیشتر نزدیک سازیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد