درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16040صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 اسفند 1393 - 14:18
بانک شهر قهرمان دومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط عمومی ها
دومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط عمومی ها "یادواره پروفسور کاظم معتمدنژاد" با قهرمانی بانک شهر به پایان رسید.
  

دومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط عمومی ها "یادواره پروفسور کاظم معتمدنژاد" با قهرمانی بانک شهر به پایان رسید.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، روز دوشنبه، هجدهم اسفند سال جاری، مسابقه رده بندی دومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط عمومی ها "یادواره پروفسور کاظم معتمدنژاد" با حضور دو تیم روابط عمومی منطقه 4 و تیم مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد و که پس از رقابت نفس گیر در نیمه اول دو تیم با نتیجه یک – یک زمین را ترک کردند


در نیمه دوم بازی علیرضا جاوید شهردار منطقه 4 و شهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تیم های خود شور و هیجان خاصی به مسابقه بخشید و پس از رد و بدل شدن 2 گل دیگر دو تیم با نتیجه 2-2 به نیمه دوم پایان دادند که در نهایت تیم مرکز ارتباطات در وقت اضافه دوم موفق شد با گل سوم از سد منطقه 4 گذشته و مقام سوم رقابت ها را از آن خود کند.


در بازی فینال تیم بانک شهر به مصاف تیم آتش نشانی رفت و با گل زود هنگام نیمه اول بانک شهر از حریف پیشی گرفت و با حفظ نتیجه عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد و آتش نشانی نایب قهرمان شد.


تیم روابط عمومی منطقه 4 نیز عنوان تیم اخلاق را کسب کرد.
علیرضا جاوید، شهردار منطقه 4، در حاشیه مراسم هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد نشاط و شادابی و افزایش سلامت کارمندان در محیط کاری خواند و گفت: از کلیه تیم های شرکت کننده، داوران و تماشاگرانی که با حضور خود گرمابخش مسابقات بودند و همچنین اداره کل روابط عمومی که با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران زمینه برگزاری مسابقات را فراهم کردند کمال تشکر را داریم.
آرش ظفری، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران، در بخشی از مراسم گفت: هدف از رقابت های امسال علاوه بر تاکید به اخلاق در روابط عمومی؛ ایجاد وحدت، دوستی و اوقاتی شاد و با نشاط در بین همکاران می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد