درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15833صفحه نخست » روابط عمومی ورزشیکشنبه، 3 اسفند 1393 - 15:29
آیا دستگاه اسپین روابط عمومی می تواند به سرنگونی سپ بلاتر کمک کند؟
به جهان فوتبال خوش آمدید، جاییکه دو مرد امیدوارند که رهبر فیفا شوند، و بر بدنه فوتبال جهان حکمرانی کنند، آنها با استفاده از کمپین های مشابه شرکتی خودشان را در رقابت با یکدیگر تجهیز می کنند. به گزارش گروه ترجمه شارا، لوئیس فیگو، بازیکن اسبق تیم بارسلونا و هافبک رئال مادرید و شاهزاده اردنی علی ابن حسین که در دفتر ارتباطات ورو لندن مستقر شده است که به آنها در بالابردن موقعیت شان کمک کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به جهان فوتبال خوش آمدید، جاییکه دو مرد امیدوارند که رهبر فیفا شوند، و بر بدنه فوتبال جهان حکمرانی کنند، آنها با استفاده از کمپین های مشابه شرکتی خودشان را در رقابت با یکدیگر تجهیز می کنند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، لوئیس فیگو، بازیکن اسبق تیم بارسلونا و هافبک رئال مادرید و شاهزاده اردنی علی ابن حسین که در دفتر ارتباطات ورو لندن مستقر شده است که به آنها در بالابردن موقعیت شان کمک کند.


ورو یک شرکت روابط عمومی با تجربه در حوزه ورزش است که ارتباطات وسیعی در جهان دارد و کارهای زیادی با یوفا کنفدراسیون اروپایی در فیفا انجام داده است.


در حقیقت در جهان لاتین، ورو موفقیت های فوق العاده ای در میزبانی قطر برای جام جهانی سال 2022 انجام داده است، این شرکت در حال حاضر بر روی اجرای پیشنهاد ریاست برایان کوکسان در اتحادیه دوچرخه سواری بین المللی (UCI) و کار با شهر برو هوریزونته در طول جام جهانی در برزیل را برعهده داشت.


اکنون قرار است که نقشی کلیدی در انتخابات ریاست فیفا بازی کند و نمایندگی دو تن از کاندیداها را بر عهده داشته باشد.


هر دو نامزد با مایکل داچمن ون پراگ امیدوارند که سلطنت 17 ساله سپ بلاتر را که در سن 78 سالگی برای پنجمین دوره در این جایگاه قرار گرفته است به پایان برسانند.


اما چرا فیگو، یکی از بازیکنان فینالیست از نسل او و علی، شاهزاده اردنی که در کمیته اجرایی فیفا حضور دارد، هر دو از ورو برای ترویج کمپین هایشان استفاده می کنند؟


در پاسخ به این پرسش از سی ان ان، ورو کار بر روی هر دو کمپین را تایید کرد.


این بیانه می گوید: «ورو مفتخر است که کمپین استراتژیک شاهزاده علی و حمایت روابط رسانه ای او را بر عهده بگیرد.»


ما همچنین حمایت ارتباطاتی خودمان را از طریق فدراسیون فوتبال پرتغال، به کمپین لوئیس فیگو ارائه می دهیم و این شامل کنفرانس های مطبوعاتی وی در این هفته لندن می شود.


ورو همچنین در حال انعقاد قرارداد با یوفا، مشاوره در طیف گسترده ای از موارد ارتباطی استراتژیک می باشد.


«ما تعهدات مشترکمان را با هر سه نامزد اصلاحاتی به اشتراک می گذاریم و یوفا می خواهد تغییرات مثبت در فیفا ایجاد کند.»


فیفا در جال حاضر به سوالات سی ان ان اینگونه پاسخ داد که در عین حال بلاتر از شرکت روابط عمومی استفاده می کند و برای کمپین انتخاب مجدد خودش تلاش می کند.


به نظر نمی رسد یوفا مشکلی با کمپین های پرنس علی و لوئیس فیگو داشته باشد و اینکه این کمپین ها نیز با شرکت مشابهی در حال انجام هستند و سازمان ها نیز ترجیح می دهند که تغییراتی را در مسیر فیفا ایجاد کنند به جای اینکه به یک کاندید ویژه گذشته باز گردند.


به جای در نظر گرفتن دو مرد مخالف، اروپایی ها بدنه ای را به خدمت گرفته اند که معتقد است که هم پرنس علی و فیگو را به عنوان کسانی که اهداف مشترکی در اصلاحات فیفا دارند می توانند در یک انتخابات باز و دموکراتیک معرفی شوند.


در بیانیه ای، یوفا به سی ان ان گفت: «یوفا ارتباطات ورو را به عنوان مشاوره در مارس 2014 انتخاب کرده است که فعالیت های ارتباطات بین المللی را حمایت و طراحی کند.
«به عنوان بخشی از قرارداد یوفا، روو با مسائل مختلف مربوط به فوتبال اروپایی و جهانی خواهد پرداخت.»


در حالیکه کمپین ون پراگ به طور جداگانه اجرا می شود، هر سه نامزد انتظار دارند که در این انتخابات به مصاف همدیگر بروند.


رئیس یوفا مایکل پلاتینی تصریح کرده است که خواست او تغییر در راس فوتبال جهانی است و می خواهد که بلاتر از جایگاه خودش عزل شده و در انتخابات 29 می جایگزین شود.


او به احتمال زیاد یک ماه قبل یا بیشتر برای دریافت حمایت کامل از نامزدهای انتخابات با 209 عضو انجمن ملی مذاکره کرده است.


تصور می شود که حداقل یکی از این سه ممکن است قبل از مسابقه بیرون بروند و رای خود را به دیگری واگذار کنند و در این صورت امکان شکست بلاتر افزایش می یابد.


در حالیکه تصویر فیفا به واسطه رسوایی های متعدد بلاتر به شدت مخدوش شده است، سوئیس علاقه دارد که وی همچنان در جایگاه خود باقی بماند.


استعفای اخلاقی بازرس مایکل گارسیا علاوه بر بررسی سازمانی گزارشش در خصوص اتهام فساد پیرامون جام جهانی سال های 2018 تا 2022 برای وی شرمساری بی بدیلی را به همراه داشت.


اما رقبای بلاتر در نظر دارند که این قبیل کارهای وی را با سرنگون کردن وی از این سمت به پایان برسانند و برای این کار نیز از حمایت زیادی به ویژه در افریقا برخوردارند.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد