درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15748صفحه نخست » یکشنبه، 26 بهمن 1393 - 11:20
جزییات آرم طرح ترافیک خبرنگاران اعلام شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ارائه مجوزآرم طرح ترافیک۹۴ به خبرنگارانی که موفق به دریافت آرم از طریق سهمیه نمی شوند، صرفا با تایید این مرکز روابط عمومی شهرداری انجام می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ارائه مجوزآرم طرح ترافیک۹۴ به خبرنگارانی که موفق به دریافت آرم از طریق سهمیه نمی شوند، صرفا با تایید این مرکز روابط عمومی شهرداری انجام می شود.

به گزارش ایرانا، شهرام گیل آبادی با تاکید بر اینکه نحوه ارائه آرم طرح ترافیک سال ۹۴ به خبرنگاران همچون سال های گذشته خواهد بود، بیان کرد: طی هفته جاری سهمیه رسانه ها و خبرگزاری ها به آنها ابلاغ می شود و مدیران مسئول طی زمان مقرر شده مهلت دارند نسبت به ارایه لیست رسانه شان به این مرکز اقدام و پس از تایید مرکز ارتباطات و ارسال آن برای سازمان حمل و نقل و ترافیک در نوبت دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در سال آتی قرار گیرند .


وی با تاکید بر اینکه مطابق هر سال سهمیه خبرنگاران به رسانه‌های آنها اعلام می شود، گفت: متاسفانه در برخی رسانه ها این طور معمول شده که سهمیه ها به افراد غیرخبرنگار داده می شود، این در حالیست که در سال جاری بطور قطع تنها به خبرنگاران فعال و به ویژه خبرنگاران میدانی آرم طرح ترافیک داده خواهد شد .


وی درخصوص نحوه توزیع آرم در میان رسانه های مختلف اظهار کرد: بر اساس تعداد خبرنگاران، تیراژ، تعداد مخاطب و میزان اثرگذاری به هر رسانه، آرم اختصاص داده می شود. برای اینکه عدالت رعایت شود، با مدیران مسئول روزنامه های غیردولتی نیز جلساتی برگزار کرده ایم.


رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه روند دریافت آرم طرح ترافیک خبرنگاران کما فی السابق از طریق مرکز ارتباطات شهرداری تهران انجام می شود، گفت: پس از ابلاغ سهمیه به رسانه ها و تایید لیست ارایه شده از سوی رسانه ها آن دسته از خبرنگاران رسانه های گروهی، مطبوعات، خبرگزاری ها و روزنامه ها که به هر دلیلی در سهمیه رسانه متبوعشان لحاظ نشده اند، می توانند از طریق مراجعه به مرکز ارتباطات شهرداری تهران و پس از احراز هویت و تایید خبرنگار بودنشان، پیگیر آرم خود شوند .


وی تاکید کرد: فلسفه ایجاد محدوده طرح ترافیک، تردد کمتر به مناطقی است که آلودگی هوا در آنها بیشتر است، اما متاسفانه هر سال بر تعداد درخواست کنندگان آرم طرح ترافیک برای ورود به محدوده تعیین شده افزوده می شود، لذا قشر فهیم خبرنگار در نظر داشته باشند که با توجه به اینکه تعداد آرم ها محدود بوده و تقاضا بسیار زیاد است، تلاش می شود، آن دسته از خبرنگارانی که خبرنگار بودنشان محرز شود، از امتیاز دریافت آرم طرح ترافیک بهرمند شوند .


وی گفت: بدیهی است خبرنگاران در وهله نخست باید از طریق سهمیه رسانه مربوطه شان نسبت به دریافت آرم طرح ترافیک اقدام کنند، چنانچه به هر دلیلی موفق به دریافت آرم طرح ترافیک نشدند و یا اسامی آنها در سهمیه ارگان متبوعه شان لحاظ نشد، می توانند از روز یکشنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۳ به مدت ۱۰روز کاری از ساعت ۹ الی ۱۴ به مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به میرداماد، خیابان دامن افشار ، پلاک ۵۵ مراجعه کنند .
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد