درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1574صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 26 شهریور 1391 - 06:02
تاکید دکتر غضنفری بر جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی مستمر به ذینفعان
دکتر " مهدی غضنفری " در نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید از تمامی ابزارهای ارتباطی ـ رسانه‌ای برای بهبود شناخت مخاطبان نسبت به ماموریت‌ها، توان‌ها و قابلیت‌ها بهره گیرند و به رسالت تاریخی خود عمل کنند‌.
  

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی مستمر به ذینفعان بر ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی‌ها و ذینفعان تاکید کرد‌.

به گزارش گسترش شارا از شاتا‌، دکتر " مهدی غضنفری " در نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید از تمامی ابزارهای ارتباطی ـ رسانه‌ای برای بهبود شناخت مخاطبان نسبت به ماموریت‌ها، توان‌ها و قابلیت‌ها بهره گیرند و به رسالت تاریخی خود عمل کنند‌. وی با بیان اینکه ضروری است روابط عمومی‌ها با شناخت چالش‌های پیش روی راهکارهای مورد نیاز را ارائه کنند، گفت‌: موضوع اطلاع رسانی‌، آگاهی رسانی به مردم‌، احترام به ذینفعان وظیفه سازمانی بزرگی است که نباید کوچک شمرده شود. از نظر دکتر غضنفری‌، اداره کردن ارتباطات با ذینفعان در راستای موضوعات استراتژیک یک سازمان، با استفاده از ابزار و روش‌های خاص، فلسفه وجودی روابط عمومی محسوب می‌شود. وزیر صنعت‌، معدن و تجارت می‌گوید‌: روابط عمومی‌ها رسالت بزرگ انبیا را دراطلاع رسانی برعهده دارند و باید تلاش کنند تا از این تکلیف تاریخی سربلند بیرون آیند. دکتر غضنفری با تصریح براین موضوع که روابط عمومی‌ها نقش مهمی در پاسخگویی به نیازهای مخاطبان، افزایش سطح آگاهی ذینفعان و ارائه بهنگام اطلاعات دارند‌، ادامه داد‌: کمک به تدوین برنامه‌های واقع بینانه و موثر در عرصه‌ی فرهنگی‌،ارتباطی واطلاع رسانی‌، کمک به شکل‌گیری فضای اعتماد با ذینفعان و تسهیل اطلاع رسانی ازجمله انتظاراتی است که از روابط عمومی‌ها می‌رود.

وزیر صنعت‌، معدن و تجارت ادامه داد: به نظر می‌رسد در یک مجموعه سازمانی‌، روابط عمومی تنها حوزه‌ای است که به جهت نگاه خاص آن به هنر، اجتماع و مخاطب توش و توان فکری و احساس بالاتری را نسبت به وظایف خود نیازمند است‌. تحریم موضوع دیگری بود که وزیر صنعت‌، معدن و تجارت دراین نشست مطرح کرد‌، وی با تاکید دوباره براینکه تحریم‌های کنونی مبتنی بر هوشمندی است‌، گفت‌: دشمنان جمهوری اسلامی تلاش‌های بسیاری برای زمین گیر کردن اقتصاد کشورمان از خود نشان دادند اما تجربه نشان داده که به اهداف خود نمی‌رسند. وزیر صنعت‌، معدن و تجارت افزود: روابط عمومی‌ها درتحریم شکنی و ایجاد نشاط در فضای کسب و کار بسیار موثر هستند‌. وی در پایان افزود: هدف تحریم ناامید کردن مردم است و برای دستیابی به آن از انواع رسانه‌ها بهره می‌گیرند‌، غافل از اینکه مردم ایران هوشیار بوده و عقب نشینی نمی‌کنند. در ابتدای این نشست حسین پرسان مدیرکل روابط وزارت صنعت،معدن وتجارت گزارشی از اهداف، عملکردو برنامه‌های شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت‌، معدن و تجارت ارائه کرد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد