درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15734صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 25 بهمن 1393 - 13:05
12 چیزی که زنها از مردان خود انتظار دارند
ترجمه و تنظیم: حسن خسروی - سارا خسروی - ذکر این مطلب از این منظر برای اهالی روابط عمومی و ارتباطات می تواند مفید باشد. چرا که اعتقاد ما براین است که روابط عمومی و ارتباطات خوب و موثر در خانه و خانواده باعث موفقیت و پیشرفت در سایر ارکان جامعه نیز خواهد شد.
  

مقدمه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موضوع روابط عمومی و ارتباطات، مسئله ای همه جانبه و چند منظوره است. به عبارت دیگر، نحوه تعامل، گفتگو و برخورد ما با افراد خانواده نظیر فرزند، همسر و همچنین با سایر افراد جامعه، همکاران، همسایگان و...با موضوع روابط عمومی بطور مستقیم در ارتباط می باشد. بنابراین، آموزش وتعلیم وتربیت واصلاح برخی رفتارها و برخوردها در هر سطح می تواند گام موفقیت آمیزی برای توفیقات ما در سایر حوزه ها نیز باشد. مثلا اگر در تنظیم و تعریف و تحکیم روابط خود با همسر موفق باشیم شادابی و نشاط و حس زیبای این موضوع می تواند ما را در تعامل و ارتباطات با همکاران و سایر افراد نیز کمک رسان باشد. در واقع وقتی روابط عمومی ما با اعضای خانواده مستحکم و موفق و زیبا باشد آن حس خوبی که از این موضوع نصیب ما می شود می تواند موتور محرکه ای باشد برای موفقیت در سایر ارتباطات ما با دیگران. بنابراین ذکر این مطلب از این منظر برای اهالی روابط عمومی و ارتباطات می تواند مفید باشد. چرا که اعتقاد ما براین است که روابط عمومی و ارتباطات خوب و موثر در خانه و خانواده باعث موفقیت و پیشرفت در سایر ارکان جامعه نیز خواهد شد.

بعضی وقت ها، آرزوی زنها اینه که دوست دارند شوهرشان آنچه را که بطور واقعی در ذهن آنها می گذرد را درک کرده و متوجه شوند. موافقم که درک خانم ها کار آسانی نیست اما سعی و تلاش برای شناخت آنها همیشه باعث قدردانی است. زنان عاشق این رفتار مردها هستند که آنان را درک کنند. بنابراین جملات زیر را بخوانید تا متوجه شوید که هر زنی چه انتظاری از همسرش برای شناخت او دارد. صدالبته ذکر این نکته ضروری است که موارد دوازده گانه عنوان شده در زیر، نسبی هستند و ممکن است با توجه به عقاید و باورهای مذهبی، آداب و رسوم، فرهنگ و شرایط زمان و مکان در میان جوامع مختلف، متفاوت و شدت وضعف داشته باشد.

1- روزهای خاص زندگی را فراموش نکنید
چرا مردان باید مثلا تاریخ تولد یا تاریخ ازدواج شان را فراموش کنند؟ آیا توجیهی وجود دارد که یک مرد، تاریخ تولد همسرش را به یاد نداشته باشد؟ چه عاملی سبب می شود که مردان اینگونه باشند؟ آیا مشغله فراوان کاری یا رسیدگی به حل و فصل مشکلات خانه و خانواده دلیل محکمی بر فراموشی تاریخ تولد همسر یا تاریخ ازدواج می باشد؟ زنها دوست دارند که همیشه یک قدم برای آنها بردارید. خوب چه بهتر که این یک قدم به یادداشتن تاریخ تولد آنان یا تاریخ ازدواج تان باشد. چی از این بهتر؟ برای مردان کار شاق و سخت و عجیب و غریبی نیست که تاریخ های خاص را همواره در ذهن و یاد خود داشته باشند. ولی برای زنها خیلی مهم است و در واقع بخشی از ذهنیات و روحیات آنان به شمار می رود.

2 - در خرید کردن همراهی شان کنید
اینکه زنها عاشق خرید کردن هستند یک واقعیت جهانی است. هیچ فرقی نمی کند موقعیت چگونه باشد، آنها دوست دارند خرید کنند و خرید کردن برایشان شادی آفرین است و چیزی که این شادی را می تواند افزون نماید همراهی شما با اوست. بنابراین بجای منع کردن او از خرید، همراهش شوید خدا را چه دیدید شاید وقتی به منزل برمی گردید یک نوشیدنی و کیک به شما هدیه دهد.

3 - دوستان زن مثل خانواده دوم او هستند
نظر دوستان شان برایشان مهم است. بنابراین به دوستان زن خود و نظرات آنان احترام بگذارید یا حداقل رفتار معقولی در برابر آنان داشته باشید.

4 – با زن صادق باشید و به او دروغ نگویید
مهم نیست که در گذشته چه کارهایی کرده اید. مهم این است که در رابطه با همسر فعلی خود، همه گذشته را دور ریخته و آنچه که به رابطه شما آسیب می زند افکار آسیب رسان را کنار بگذارید. زنان عمدتا با دروغ گفتن مرد کمتر کنار می آیند. دروغگویی باعث می شود زنان فکر کنند که شما اعتماد کافی به آنها ندارید.

5 - در مواقع حساس کنارش باشید
زنان دوست دارند که مردان لنگر احساسات شان باشند. مخصوصا هنگامی که زنان پریشان احوال و آشفته هستند. زنان دوست دارند مردشان کسی باشد که روی او حساب باز کنند. بنابراین طوری رفتار نکنید که اینطور القا شود که زن برای شما مهم نیست. به او گوش بدهید، همراهی اش کنید، با او اظهار همدردی کنید. درکش کنید و کنار او باشید.
پایان قسمت اول. ادامه دارد...

 

راهکارهای نفوذ در دل زنها قسمت اول

مولف، مدرس روابط عمومی و ارتباطات و مشاور خانواده

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد