شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت برتر در فناوری هوش رسانهای شاهد افزایش و رشد در درآمد خود بود، و بیش از 100 مشتری را در سطح مجموعه مختلفی از بخشهای تجاری اضافه کرد.
رسانه آیکیو، یک شرکت برتر در زمینه فناوری هوش رسانهای، امروز اعلام کرد که نتایج در پایان سال 2014 نشانگر رشد قوی هستند، و این در حالی صورت گرفته که فعالان روابط عمومی وبازاریابی همچنان تقاضای بیشتری برای ابزارهای نظارت بر رسانه هوشنمند دارند تا به صورتی دقیقتر به ارزیابی اقدامات بازاریابی و روابط عمومی برای برندهای شان بپردازند.
«تشکیل و تنظیم تیم قوی فروش و توسعه تجارت یک عامل کلیدی برای موفقیت ادامهدار میباشد».
درآمدهای رسانه آیکیو در 31 دسامبر 2014، در مقایسه با نتایج سال قبل نشانگر 234 درصد شد بود. همچنین این نتایج نشانگر 197 درصد افزایش در درآمدها در مقایسه با سهم سال 2013 میباشد.
مطابق مشاهدات، با در نظر گرفتن بیش از صد مشتری جدیدی که شرکت در سال 2014 جذب کرده است، رسانه آیکیو به عنوان یک عامل صنعتی برتر در بخشهای روابط عمومی و بازاریابی تکامل یافته است.
مشتریان جدید رسانه آیکیو عبارتند از برندهای بزرگ جهانی نظیر استاب هاب، آلیمپوس، فایو اور انرژی، وین ریسورتس و فدراسیون ملی وایلدلایف. این شرکت اعلام کرده است که به روز رسانی بیش از 35 محصول در سال 2014 صورت گرفته تا تقاضای رو به رشد مشتری برآورده شود، و توان شرکت برای فعالیت در سکوی فناوری نوآورانه و منعطف تقویت شود.
کیمبرلی سیسلا، مدیر روابط عمومی و ارتباطات شرکت آلیمپوس، در گروه سیستمهای درمانی آمریکا میگوید: «رسانه آیکیو را به عنوان ابزار نظارت رسانهای خود انتخاب کردیم، چرا که این رسانه واسط و رابطی کاربرپسند را برای تعیین هویت و سازماندهی پوشش رسانه ای ما ایجاد میکند. به علاوه برخورداری از محتوای جدیدی که به صورت روزانه برای پستهای ما ارسال میشود، استفاده از کشف و تغییر زمان ما را قادر ساخته است تا برای مقالات و بخشهای انتشاریافته به صورتی که گذشته را نیز شامل میشود جستجو نماییم. این کارکردها در اشتراک مقرون به صرفه ما وجود داشتند و برای جمعآوری داده برای تحلیل رسانهای جذاب بودند. همکاری با مدیر حساب و تیم پشتیبانی آی کیو لذت بخش بود و آنها در ضمن فرآیند انتقال، ایجاد و آموزش دقیق عمل میکردند».
با دستیابی به رشد قوی و بالا درسال گذشته، رسانه آیکیو واشنگتون دیسی را به عنوان یک بازار کلیدی برای دستیابی به رشد بیشتر در سال 2015 و پس از آن معرفی کرده است. دفتر جدید رسانه آیکیو در واشنگتن و هم چنین دفتر نیویورک که پیش از این معرفی شده است، به مدیریت مشتری و توسعه تجارت اختصاص خواهند یافت با توجه به غنای استعدادهای محلی در مرکز قطبهای فناوری در منطقه میدآتلانتیک، این مناطق استراتژیک به شمار میروند.
کای استرنس، رییس رسانه آیکیو میگوید: «ایجاد و تنظیم تیم قوی فروش و توسعه تجارت یک عامل کلیدی برای موفقیت ادامهدار میباشد». «همراه با دفترمان در نیویورک، دفتر واشنگتون مخزن استعدادی عالی از فعالان مشغول در شرکتهای برتر در زمینه فناوری را ارائه میکند که برای کمک به ما جهت خدمترسانی بهتر به مشتریان و تکمیل تیم کنونیمان در شعبه های فیلادلفیا از تجربه برخوردار هستند.
با گشایش این دو دفتر جدید در ربع اول سال 2015، شرکت بر مدار افزایش پرسنل و رضایت کاری مبتنی بر تعهد باقی خواهد ماند. اخیراً رسانه آیکیو جایزهای را کسب کرده است و این امر به دلیل شناخته شدن «دفتر پنسیلوانیا به عنوان بهترین محیط کاری» بوده است، که در بین 72 شرکت کوچک تا متوسط، در مکان شانزدهم قرار گرفت، امری که نشانگر تعهد ادامهدار شرکت به کارکنانش میباشد.
درباره رسانه آیکیو
رسانه آیکیو یک شرکت برتر در زمینه فناوری هوش رسانهای است که بر تغییر و تحول روشی تمرکز دارد که از آن طریق شرکتها بر برند خود در سطح تلویزیون تبلیغاتی، خبرهای آنلاین و رسانه اجتماعی نظارت میکنند. مجموعه ابزارهای هوش رسانهای رسانه آیکیو به بازاریابان، کارشناسان روابط عمومی و سایر فعالان در شرکت این امکان را میدهد تا به شکلی بهتر در هر دو سطح سکوهای رسانه پرداختی و غیرپرداختی به موفقیت دست یابند. پایگاه دادهای ابری رسانه آیکیو، یعنی کلیکیو، مشتریان را قادر میسازد تا فراتر از نظارت بر رسانه اجتماعی حرکت کنند و به شکلی فعالانه محتوای رسانهای را بهبود بخشیده و سقف بازگشت سرمایه را بدست آورده و اهداف ارتباطی استراتژیک خود را افزاش دهند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
برگردان: گروه ترجمه شارا
|