شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- شركت برتر در فناوري هوش رسانهاي شاهد افزايش و رشد در درآمد خود بود، و بيش از 100 مشتري را در سطح مجموعه مختلفي از بخشهاي تجاري اضافه كرد.
رسانه آيكيو، يك شركت برتر در زمينه فناوري هوش رسانهاي، امروز اعلام كرد كه نتايج در پايان سال 2014 نشانگر رشد قوي هستند، و اين در حالي صورت گرفته كه فعالان روابط عمومي وبازاريابي همچنان تقاضاي بيشتري براي ابزارهاي نظارت بر رسانه هوشنمند دارند تا به صورتي دقيقتر به ارزيابي اقدامات بازاريابي و روابط عمومي براي برندهاي شان بپردازند.
«تشكيل و تنظيم تيم قوي فروش و توسعه تجارت يك عامل كليدي براي موفقيت ادامهدار ميباشد».
درآمدهاي رسانه آيكيو در 31 دسامبر 2014، در مقايسه با نتايج سال قبل نشانگر 234 درصد شد بود. همچنين اين نتايج نشانگر 197 درصد افزايش در درآمدها در مقايسه با سهم سال 2013 ميباشد.
مطابق مشاهدات، با در نظر گرفتن بيش از صد مشتري جديدي كه شركت در سال 2014 جذب كرده است، رسانه آيكيو به عنوان يك عامل صنعتي برتر در بخشهاي روابط عمومي و بازاريابي تكامل يافته است.
مشتريان جديد رسانه آيكيو عبارتند از برندهاي بزرگ جهاني نظير استاب هاب، آليمپوس، فايو اور انرژي، وين ريسورتس و فدراسيون ملي وايلدلايف. اين شركت اعلام كرده است كه به روز رساني بيش از 35 محصول در سال 2014 صورت گرفته تا تقاضاي رو به رشد مشتري برآورده شود، و توان شركت براي فعاليت در سكوي فناوري نوآورانه و منعطف تقويت شود.
كيمبرلي سيسلا، مدير روابط عمومي و ارتباطات شركت آليمپوس، در گروه سيستمهاي درماني آمريكا ميگويد: «رسانه آيكيو را به عنوان ابزار نظارت رسانهاي خود انتخاب كرديم، چرا كه اين رسانه واسط و رابطي كاربرپسند را براي تعيين هويت و سازماندهي پوشش رسانه اي ما ايجاد ميكند. به علاوه برخورداري از محتواي جديدي كه به صورت روزانه براي پستهاي ما ارسال ميشود، استفاده از كشف و تغيير زمان ما را قادر ساخته است تا براي مقالات و بخشهاي انتشاريافته به صورتي كه گذشته را نيز شامل ميشود جستجو نماييم. اين كاركردها در اشتراك مقرون به صرفه ما وجود داشتند و براي جمعآوري داده براي تحليل رسانهاي جذاب بودند. همكاري با مدير حساب و تيم پشتيباني آي كيو لذت بخش بود و آنها در ضمن فرآيند انتقال، ايجاد و آموزش دقيق عمل ميكردند».
با دستيابي به رشد قوي و بالا درسال گذشته، رسانه آيكيو واشنگتون ديسي را به عنوان يك بازار كليدي براي دستيابي به رشد بيشتر در سال 2015 و پس از آن معرفي كرده است. دفتر جديد رسانه آيكيو در واشنگتن و هم چنين دفتر نيويورك كه پيش از اين معرفي شده است، به مديريت مشتري و توسعه تجارت اختصاص خواهند يافت با توجه به غناي استعدادهاي محلي در مركز قطبهاي فناوري در منطقه ميدآتلانتيك، اين مناطق استراتژيك به شمار ميروند.
كاي استرنس، رييس رسانه آيكيو ميگويد: «ايجاد و تنظيم تيم قوي فروش و توسعه تجارت يك عامل كليدي براي موفقيت ادامهدار ميباشد». «همراه با دفترمان در نيويورك، دفتر واشنگتون مخزن استعدادي عالي از فعالان مشغول در شركتهاي برتر در زمينه فناوري را ارائه ميكند كه براي كمك به ما جهت خدمترساني بهتر به مشتريان و تكميل تيم كنونيمان در شعبه هاي فيلادلفيا از تجربه برخوردار هستند.
با گشايش اين دو دفتر جديد در ربع اول سال 2015، شركت بر مدار افزايش پرسنل و رضايت كاري مبتني بر تعهد باقي خواهد ماند. اخيراً رسانه آيكيو جايزهاي را كسب كرده است و اين امر به دليل شناخته شدن «دفتر پنسيلوانيا به عنوان بهترين محيط كاري» بوده است، كه در بين 72 شركت كوچك تا متوسط، در مكان شانزدهم قرار گرفت، امري كه نشانگر تعهد ادامهدار شركت به كاركنانش ميباشد.
درباره رسانه آيكيو
رسانه آيكيو يك شركت برتر در زمينه فناوري هوش رسانهاي است كه بر تغيير و تحول روشي تمركز دارد كه از آن طريق شركتها بر برند خود در سطح تلويزيون تبليغاتي، خبرهاي آنلاين و رسانه اجتماعي نظارت ميكنند. مجموعه ابزارهاي هوش رسانهاي رسانه آيكيو به بازاريابان، كارشناسان روابط عمومي و ساير فعالان در شركت اين امكان را ميدهد تا به شكلي بهتر در هر دو سطح سكوهاي رسانه پرداختي و غيرپرداختي به موفقيت دست يابند. پايگاه دادهاي ابري رسانه آيكيو، يعني كليكيو، مشتريان را قادر ميسازد تا فراتر از نظارت بر رسانه اجتماعي حركت كنند و به شكلي فعالانه محتواي رسانهاي را بهبود بخشيده و سقف بازگشت سرمايه را بدست آورده و اهداف ارتباطي استراتژيك خود را افزاش دهند.
منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)
برگردان: گروه ترجمه شارا