درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15714صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 22 بهمن 1393 - 12:18
[رویه‌های سال 2015] عصر محتوا
نوشته: نئو ماشیگو - سال 2015 جذابیت بیشتری خواهد داشت، سالی که در آن قیمت داده‌ها سقوط می‌کند و مشارکت مردم در فضاهای تلفن همراه و آنلاین بیشتر می شود. «عصر حاضر عصر محتواست. محتوا نیازمند جزئیات بیشتر، و رابطه ملموس تری است. شما یا دوست من هستید یا نیستید. عقب نشینی از این اصل دشوار است. آنچه گفته شد در راه است. امری که ما را به چالش خواهد کشید.
  


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  «مطالب باید حسی از واقعیت و تازگی داشته باشند، مشتریان خواهان صداقت بیشتری از طرف برندها هستند».


ماشیگو که در سطح برندهای برتر شرکت‌های آگلیوی و ماتر، درفت اف‌سی‌بی، نت‌ورک بی‌بی‌دی‌او و اس‌ای‌بی‌سی فعالیت کرده است می‌گوید، همانگونه که اخیراً از طریق بیلبوردهای عمومی و به شکلی مشابه در رسانه اجتماعی مشاهده شده است: برندها باید بدانند که روابط نزدیک با مشتریان رویه فعلی و موجود می‌باشد- و مشتریان وقتی که از شما رضایت ندارند، عدم رضایت خود را به صورت کاملاً عمومی از طریق کانال‌های مذکور به اطلاع شما می‌رسانند.


طبق گفته او، تعامل نزدیک‌تر با مشتری، برندها را در سال 2015 مجبور می‌کند تا درباره نحوه صحبت شان با مشتریان مراقب باشند. قطعاً شاهد خواهیم بود که مشتریان همه چیز را بر زبان آورده و در اجتماع اعلام می‌کنند، آنچه را که درباره برندها می‌پسندند و آنچه را که دوست ندارند. مشتریان هرگز پیش از این عادت نداشتند که زیاد شکایت داشته و گله‌گزاری کنند، به ویژه در سطح بازار عمومی و گسترده، اما این رویه تغییر کرده است، مسئله‌ای که برندها را مجبور می‌کند تا درباره نحوه صحبت شان با مشتریان بیشتر مراقب باشند».


ماشیگو می‌گوید: از سوی دیگر شاهد ادامه اقدامات و تلاش‌ها برای نقل مطالب خبری و مشارکت مشتری خواهیم بود.

«اتکای کمتری روی موسیقی و رقص و مسائل ظاهراً جذاب و بازیگران صورت خواهد گرفت. برندها راه‌های دیگری را پیدا می‌کنند تا از طریق آن به جذب مشتری پرداخته و نشان دهند که با زندگی مردم ارتباط داشته و اهمیت دارند. ما در جایگاه رابط باید در خود برند، جستجوی عمقی‌تر و دقیق‌تری را انجام دهیم.

«بخش اعظم مسئله مذکور بدین دلیل است که محتوای آنلاین هرچه بیشتر ما را به خود جذب کرده است چرا که محتوا ما را مجبور می‌کند تا به مردم اجازه و این امکان را بدهیم تا به فضای ما وارد شوند، این که چه زمانی مردم به صورت آنلاین جذب شده و مشارکت داشته باشند به محتوا بستگی دارد. محتوا ما را به رابطه نزدیک‌تر با مردم و فعالیت‌هایی خاص سوق می‌دهد، فعالیت‌های که پیش از این دیدیم توسط بانک اف‌ان‌بی و شرکت خدمات تلفن همراه سل سی صورت گرفتند، جایی که در آن مشتریان از طریق بیلبوردهای خود، عدم رضایت شان را اعلام کردند. باز هم شاهد این موضوع خواهیم بود».

دوره ترغیب و تصمیم‌گیری احساسی به پایان رسیده است. دنیای ما به ما بسیار نزدیک است. اگر می‌خواهید که پودر لباسشویی بفروشید، مطالب تبلیغاتی شما باید واقعی‌تر از یک دموی آزمایشگاهی باشد، مثلاً، چطور در آپارتمانی با سه جوان درباره شستن لباسهای شان صحبت می‌کنید؟

جستجوی استعداد
همچنین ماشیگو بر این باور است که سال 2015 جذابیت بیشتری خواهد داشت، سالی که در آن قیمت داده‌ها سقوط می‌کند و مشارکت مردم در فضاهای تلفن همراه و آنلاین بیشتر می شود.
«عصر حاضر عصر محتواست. محتوا نیازمند جزئیات بیشتر، و رابطه ملموس تری است. شما یا دوست من هستید یا نیستید. عقب نشینی از این اصل دشوار است. آنچه گفته شد در راه است. امری که ما را به چالش خواهد کشید.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد