درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15614صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 13 بهمن 1393 - 16:01
جلسه تخصصی مخاطب شناسی و شناخت مخاطبان ویژه مدیران روابط عمومی های صنعت نفت و گاز در شرق کشور
در حوزه روابط عمومی نگاه باید مشارکت جو و مشارکت پذیر باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد و مدرس دوره های مدیریت روابط عمومی گفت: روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد و مدرس دوره های مدیریت روابط عمومی گفت: روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای سازمان است.


به گزارش خبرگزاری آریا، علی مختاری در جلسه تخصصی مخاطب شناسی و شناخت مخاطبان ویژه مدیران روابط عمومی های صنعت نفت و گاز در شرق کشور که به میزبانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد برگزار شد افزود: با توجه به اینکه بخش عمده ای از مخاطبان و مراجعه کنندگان به سازمان ها به خصوص سازمان های نفت و گاز مخاطبان تخصصی هستند، ارتباط برقرار کردن و تعامل برقرارکردن با آنها از روش های خاصی برخوردار است.


وی اظهارداشت: در این دوره تخصصی بخش عمده ای از مطالب در شناخت سنی، شناخت جنسیتی مخاطبان، شناخت رفتاری و روحی مخاطبان و همچنین حل تعارضی که ممکن است بین مخاطبان بخواهد صورت بگیرد ارائه شد.


مدرس دوره های مدیریت روابط عمومی تصریح کرد: روابط عمومی در حقیقت پل ارتباطی بین سازمان و مردم و همچنین پل ارتباطی بین کارشناسان و کارکنان با مدیران ارشد است و حل تعارضات بین کارکنان با هم، مدیران و مشکلات بین مجموعه بیرون از سازمان با خود سازمان، بخش عمده ای قانون های نانوشته ایی است که بر عهده روابط عمومی است.


مختاری با بیان اینکه روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوا و زبان گویای سازمان است ادامه داد: روابط عمومی باید از ساختار قبلی، کم کم متحول شود و نگاه کارشناسان و مدیران سازمان ها به روابط عمومی از یک مجموعه ایی که در نظر داشته باشد بحث برگزاری مراسمات و تبلیغات را انجام بدهد خارج شود و به عنوان یک نهاد اثرگذار در تعیین استراتژی های فرهنگی سازمان و بخش عمده ایی در تعیین استراتژی های جامعه نقش خودش را پیدا کند.


این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: هر کدام از کارکنان روابط عمومی سرمایه هایی هستند که دارای تجربه و دانش و اندوخته های علمی هستند لذا نگاه مدیران روابط عمومی به کارشناسان نگاه استراتژیک و بلند مدت باشد و از کارکنان خود در حوزه های مختلف از کسب خبر تا انتقال اخبار، برگزاری همایش ها و در نهایت مدل تعالی سازمانی بتوانند استفاده کنند.


وی بیان داشت: یکی از ابزارهایی که می تواند در این راستا اثر گذار باشد بحث نظام پیشنهادات و در نهایت مدل مدیریت مشارکتی است و لذا توصیه می شود نگاه مدیران از مدیریت سنتی به مدیریت مشارکتی و تفویضی تغییر پیدا کند.


مختاری اضافه کرد: در حوزه روابط عمومی همانطور که از عنوان آن مشخص است نگاه باید مشارکت جو و مشارکت پذیر باشد.


به گزارش خبرگزاری آریا، وی یادآور شد: مدیران روابط عمومی صنعت نفت و گاز در شرق کشور که در این جلسه حضور داشتند مدیرانی خردمند و دارای تجربه بودند و مشارکت آنان در این جلسه نشان دهنده این موضوع بود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد