درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15552صفحه نخست » جمعه، 10 بهمن 1393 - 21:42
حمایت وزارت ارتباطات از تولید و توسعه محتوا و خدمات بومی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  وزارت ارتباطات به منظور توسعه محتوا و خدمات بومی در فضای مجازی، از اقدام های صورت گرفته در این بخش در قالب وام های کم بهره وجوه اداره شده، حمایت می کند.

 

به گزارش شارا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس خسرو سلجوقی، عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران و رییس کارگروه تخصصی تولید و توسعه محتوا و خدمات وجوه اداره شده ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: وام با سود و کارمزد یارانه‌ای و با نرخ‌های پایین پرداخت می‌شود و زمان استراحت و دوره بازپرداخت مناسب و متناسب با هر پروژه تعیین خواهد شد و این نرخ‌ها به تصویب کارگروه وجوه اداره شده وزارت ارتباطات رسیده و روی وبگاه رسمی وزارتخانه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فرایند پرداخت تسهیلات به‌صورت مرحله‌ای و ثبت‌نام در آن از بیستم دی‌ماه آغاز و تا پانزدهم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

رییس کارگروه تخصصی تولید و توسعه محتوا و خدمات وجوه اداره شده با بیان این مطلب که این تسهیلات در چهار رسته سخت‌افزار، نرم‌افزار، امنیت و محتوی و خدمات پرداخت می‌شود تصریح کرد: در هر رسته تخصصی فعالان حوزه های " تحقیق و توسعه"، " توسعه کسب‌وکار" و " صادرکنندگان محصولات و خدمات" آن بخش می توانند ثبت نام کنند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان تسهیلات در حوزه" تحقیق و توسعه" می­بایست ضمن معرفی محصول قبلی و مستندات بهره­ برداری آن در بازار، پیشنهاد فنی خود برای ارتقای محصول را در قالب یک طرح تحقیقاتی ارائه کنند. ارزیابی­ های مرحله­ ای بر مبنای طرح ارائه‌شده صورت خواهد گرفت. در این گروه کمترین میزان نرخ سود و کارمزد در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: در حوزه "توسعه کسب‌وکار" می بایست طرح تجاری خود را برای گسترش کسب‌وکار را ارائه و میزان توسعه مالی و حجم نیروی انسانی شرکت را به‌دقت مشخص کنند.

وی با بیان این مطلب که در این حوزه ارزیابی های مرحله ای بر مبنای طرح کسب‌وکار ارائه‌شده صورت خواهد گرفت، تاکید کرد: همچنین در این گروه با هدف کمک به سرمایه در گردش با هدف جلوگیری از آثار سوء مالی ناشی از اطاله زمان پرداخت قراردادهای فعال شرکت ها پرداخت می شود صرفاً به دارندگان قراردادهای فعال اعطا می شود و برای تقاضای تسهیلات می باید قرارداد امضاء شده ارائه شود.

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران در خصوص گروه سوم نیز گفت: صادرکنندگان محصولات و خدمات در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات می بایست اسناد صادراتی را ارائه دهند تا بر اساس آن وام دریافت کنند.

وی در خصوص نوع ضمانت‌نامه‌های این تسهیلات خاطرنشان کرد: هرچند ضمانت‌نامه‌های سهل‌تری مانند سفته، خود طرح نیز برای این وام‌ها در نظر گرفته‌شده است لیکن با هدف اطمینان از برگشت این تسهیلات فرمولی تحت عنوان توان مالی تعیین‌شده است تا وام بیش از نسبت‌های تعیین‌شده در توان مالی پرداخت نشود.

رییس کارگروه تخصصی تولید و توسعه محتوا و خدمات وجوه اداره در پاسخ به این سوال که توان مالی برای شرکت ها چگونه محاسبه می شود اظهار داشت: توان مالی برای شرکت‌ها از میزان مالیات پرداخت‌شده و هزینه بیمه پرداختی بابت نیروی انسانی با ضریب چهار محاسبه می شود که این اعداد بر اساس اسناد اظهارنامه مالیاتی و لیست های بیمه بررسی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که با توجه به محدودیت منابع، سقف وام پرداختی به هر متقاضی بیش از سه میلیارد تومان نخواهد بود افزود: با توجه به گسترده بودن بازار و نو بودن فعالیت ها در حوزه تولید و توسعه محتوا و خدمات و با توجه به نیاز کشور به توسعه خط و زبان فارسی در محیط رایانه‌ای بازار بزرگ‌تری برای این بخش فراهم می باشد که به نظر می رسد می تواند حجم بیشتری از تسهیلات را به خود اختصاص دهد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد