دبیر این همایش گفت: 9 مقاله تخصصی استادان دانشگاه در سه نشست تخصصی این همایش ارائه می شود.
به گزارش شارا،"سید غلامرضا کاظمی دینان" افزود: 300 نفر از مدیران روابط عمومی های صنعت و مدیران صنایع، بانک ها و دانشجویان روابط عمومی در این همایش حضور دارند.
وی گفت: هدف ما تخصصی کردن روابط عمومی ها مانند حرفه تخصصی روزنامه نگاری و خبرنگاری است زیرا مخاطبان هر سازمان دیدگاه های خاص خود را دارند و تا شناخت و به تبع آن معرفی از سازمان صورت نگیرد مخاطب نمی تواند آن سازمان را بپذیرد.
کاظمی دینان افزود: معتقدیم افراد حاضر در روابط عمومی ها باید در کار خود متخصص باشند یعنی قبل از ورود به هر حوزه ای با مطالعه کافی از آن حوزه آگاهی کسب کنند زیرا زمینه تعامل، شناخت مخاطب و سازمان اوست.
وی با بیان اینکه مقالات ارائه شده در این همایش به صورت جزوات کاربردی و خبری در می آید گفت: بنا داریم کارگاه های آموزشی را در طول سال با حضور مدیران صنایع و روابط عمومی ها و با دعوت از استادان دانشگاه ها برگزار کنیم تا مدیران صنایع و روابط عمومی ها با شرکت در این کارگاه ها به زمینه های همکاری خود واقف شوند.
کاظمی دینان همچنین گفت: در همایش امروز نشان زرین روابط عمومی در سال 91 به یکی از مدیران با تجربه و فعال در عرصه روابط عمومی سازمان ها اهدا خواهد شد.
وی افزود: این جایزه سالانه اهدا خواهد شد و برای دریافت این جایزه هشت عامل اصلی و30 عامل فرعی در نظر گرفته شده است که سابقه، میزان حضور مدیر ارزیابی شونده در جلسات و همایش های درون سازمانی و برون سازمان روابط عمومی ، شرایط انتصاب مدیر روابط عمومی در سازمان و میزان توجه مدیر ارشد به تخصص، دانش و مهارت های حرفه ای در این خصوص از عوامل مؤثر در انتخاب مدیر برتر در عرصه روابط عمومی است.
|