درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15415صفحه نخست » پنجشنبه، 2 بهمن 1393 - 21:22
رسانه ها موظف به بیمه خبرنگاران هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشریه ای که خبرنگاران خود را بیمه نکند به طور قطعً برخورد جدی با آن صورت خواهد گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشریه ای که خبرنگاران خود را بیمه نکند به طور قطعً برخورد جدی با آن صورت خواهد گرفت.


به گزارش شارا، معاون اجرایی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیر مسوولان و سرپرستان رسانه‌ها، موظف به بیمه خبرنگاران خود هستند.

به گزارش شارا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ' اکبر ملکی' در جلسه مجمع فوق العاده خانه مطبوعات استان همدان، اظهار کرد: یکی از سیاستهای اصلی معاونت مطبوعاتی کمک به رسانه های شهرستانی و تقویت آنهاست.

وی افزود: این مجموعه با تصویب آیین‌نامه‌ها و هدایت یارانه ها به نشریات و موضوعاتی از این دست، در تلاش است سطح کمی و کیفی رسانه ها را افزایش دهد.

وی هدف از ایجاد خانه‌های مطبوعات به شکل جدید و براساس اساسنامه فعلی را کمک به ارتقای مطبوعات و ایجاد یک تشکل صنفی از اصحاب رسانه عنوان کرد تا ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با اهالی رسانه داشته باشد.

معاون اجرایی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد کمک به رفع مشکلات و موانع بر سر راه نشریات را از دیگر اهداف پیش رو دانست و افزود: از این رهگذر به دنبال آن هستیم تا بسیاری از تصدی گری هایی که ادارات کل ارشاد در استان ها دارند به خانه های مطبوعات داده شود.

وی خانه های مطبوعات را بازویی برای ادارات کل استان ها عنوان کرد که از طریق آنها می توان مشکلات نشریات استانی را بهتر رفع و رجوع کرد.

ملکی با تاکید بر اینکه مطبوعات می توانند تشکلهای دیگری نیز داشته باشند که معاونت مطبوعاتی در این تشکل ها نه تنها دخالتی نخواهد کرد بلکه از آنها حمایت نیز می کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیات مدیره خانه مطبوعات 16 استان انتخاب شده است گفت: انتخابات خانه مطبوعات در هشت استان دیگر رو به اتمام است و شورای مرکزی خانه های مطبوعات با حضور نمایندگان 16 خانه مطبوعات استان ها نیز شکل گرفته است.

معاون اجرایی مدیرکل مطبوعات داخلی هدف از تشکیل شورای مرکزی را سیاستگذاری و برنامه ریزی برای فعالیت خانه های مطبوعات عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید آموزش خبرنگاران به ویژه در شهرستان ‎ها جدی گرفته شود، تشکیل خانه های مطبوعات را در این زمینه نقش آفرین دانست و خواستار توجه به این امر مهم شد.

ملکی تصویب اساسنامه را منشا خیر برای اصحاب رسانه دانست و گفت: یکی از اهداف معاونت مطبوعاتی این است که مدیران مسوول و سرپرستان رسانه ها، موظف به بیمه خبرنگاران خود باشند.

وی تامین امنیت شغلی اصحاب رسانه را رویکرد دیگر عنوان کرد و گفت: نشریه ای که خبرنگاران خود را بیمه نکند به طور قطعً برخورد جدی با آن صورت خواهد گرفت.

معاون اجرایی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی افزود: اینکه نشریه ای چه تعداد خبرنگار را بیمه کرده ملاک حمایت ما خواهد بود و از سال های آینده یارانه هایی که به مطبوعات داده خواهد شد بر همین اساس است.

ملکی از تهیه پیش نویس دستورالعملی مبنی بر ضرورت بیمه خبرنگاران از سوی روزنامه های سراسری و خبرگزاری ها خبر داد و گفت: آن دسته از روزنامه ها و خبرگزاری ها می توانند نمایندگی داشته باشند که اعضای خود را بیمه کنند.

همچنین در این نشست اساسنامه پیشنهادی معاونت مطبوعاتی در مجمع فوق العاده خانه مطبوعات استان همدان تصویب شد.

به این منظور اساسنامه پیشنهادی معاونت مطبوعاتی، به رای گذاشته شد که از 153 رای اخذ شده، 118 رای موافق و 32 رای مخالف اساسنامه بودند و دو رای نیز باطله اعلام شد.

به گزارش ایرنا،  خانه مطبوعات استان همدان پیش از این پنج دوره انتخابات شورای مرکزی را از سر گذرانده است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد