درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15337صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 28 دی 1393 - 05:58
برنامه‌ریزی ضدایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها عادلانه نیست
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها عادلانه نیست


 کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برنامه‌ریزی اقامتی تیم‌ها را به گونه‌ای انجام داده که این شرایط برای تیم ایران نسبت به تیم استرالیا و ژاپن چندان مساعد نیست.

به گزارش ایسنا، AFC پس از مخالفت‌هایی که همچنان با نقش پررنگ یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن تیم ایران دارد، در بحث اقامتی، سفرها و تمرین‌های تیم ایران هم شرایط مساوی را نسبت به تیم‌های کشورهای ژاپن و استرالیا فراهم نکرده است.

به عنوان مثال برنامه‌ریزی تیم ژاپن با رایزنی‌هایی که آنها در AFC داشتند به گونه‌ای است که هر روزی که مسابقه‌شان را انجام می‌دهند، صبح فردای همان روز می‌توانند در شهری که بازی انجام شده، تمرین ریکاوری را برگزار کنند و بعدازظهر برای انجام بازی بعدی عازم شهر دیگر شوند.

همچنین وقتی هتل سافیتل در شهر بریزبان به عنوان محل اقامت استرالیا انتخاب شد و طبق قانون AFC همه تیم‌ها باید در یک هتل اقامت داشته باشند و تیم ایران هم‌اکنون در این هتل حضور دارد به علت شلوغی این هتل، درخواست تغییر آن را داده بود و نهایتا با قدرتی که به واسطه میزبانی جام ملت‌های آسیا دارد، AFC را مجاب کرد تا هتلش را تغییر دهد و آنها اکنون در جای دیگری اسکان گزیده‌اند.

کنفدراسیون آسیا پیش از این در تورنمنت‌های مختلف عملا نشان داده بود که از سوی برخی کشورها و مقامات آنها نفوذپذیر است. اگرچه تیم‌های ایرانی که معمولا در شرایط سخت و با امکانات محدودی دوران آماده‌سازی‌شان را طی می‌کنند، آماده مواجهه با چنین شرایطی هستند و نمی‌توان این مسائل را به طور قطع دلیلی برای نگرانی از عملکرد نامطلوب تیم دانست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد